Gå til innhold

Treff for oss i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to stykker her inne som lurer på om det er noen andre her inne fra Stavanger som har lyst til å møtes? Vi tenkte kanskje på onsdag 5 mars.. noen som er intressert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere to:)

Vi har hatt en gjeng fra stavanger som har truffes i gang i mnd, sist så var vi på NB Sørensen og vi ble da enige om å treffes onsdag før påske, men det var ei som skulle finne en plass, også legge det inn på BIM-Treff.

Ser ikke at det er blitt gjort enda, men dere kan kanskje sjekke en plass som er koselig å sitte og som har litt matretter for alle, og så legge det inn på BIM-treff sine sider.?

Jeg la inn treffet for NB sørensen sist, men der var vi ikke helt fornøyd med menyen, så trenger en plass det er litt forskjellig å velge mellom , og der du kan velge litt størrelse på porsjonene..

Skrevet

takk for svar:) Er dere langt på vei?

Jeg kan sjekke litt ut til i helgen jeg da, så kan jeg legge det ut:) da blir det onsdag 12mars om ettermiddag/etter jobb?

Skrevet

Hei igjen:)

vi er fra 3-6 mnd ca, men det er ikke så lett kanskje for dere nye å stress med et nytt treff, vi ble enige da vi var på treff sist, at ei der skulle fikse dette og legge det inn på BIM-treff.

Kan legge ut en sak på det og se om hun reagere hun som skulle fikse biffen.

Så slipper du første gang.

Vi var vel ca 15 stk sist gang:)

Skrevet

Hold oss oppdatert ;) hadde vært kjekt å møtes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...