TOEB*Har født* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Vi er to stykker her inne som lurer på om det er noen andre her inne fra Stavanger som har lyst til å møtes? Vi tenkte kanskje på onsdag 5 mars.. noen som er intressert?
bratt Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hei dere to:) Vi har hatt en gjeng fra stavanger som har truffes i gang i mnd, sist så var vi på NB Sørensen og vi ble da enige om å treffes onsdag før påske, men det var ei som skulle finne en plass, også legge det inn på BIM-Treff. Ser ikke at det er blitt gjort enda, men dere kan kanskje sjekke en plass som er koselig å sitte og som har litt matretter for alle, og så legge det inn på BIM-treff sine sider.? Jeg la inn treffet for NB sørensen sist, men der var vi ikke helt fornøyd med menyen, så trenger en plass det er litt forskjellig å velge mellom , og der du kan velge litt størrelse på porsjonene..
TOEB*Har født* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 takk for svar:) Er dere langt på vei? Jeg kan sjekke litt ut til i helgen jeg da, så kan jeg legge det ut:) da blir det onsdag 12mars om ettermiddag/etter jobb?
bratt Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Hei igjen:) vi er fra 3-6 mnd ca, men det er ikke så lett kanskje for dere nye å stress med et nytt treff, vi ble enige da vi var på treff sist, at ei der skulle fikse dette og legge det inn på BIM-treff. Kan legge ut en sak på det og se om hun reagere hun som skulle fikse biffen. Så slipper du første gang. Vi var vel ca 15 stk sist gang:)
mamma21*Har født* Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Hold oss oppdatert hadde vært kjekt å møtes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå