Gå til innhold

er så lei av å kaste opp.....er 19+5 i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal det aldri gi seg??

heeelt tom for krefter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, føler med deg, er bare 9+5 og utslitt av kvalme og oppkast dagen lang....

Skrevet

Hei!

Jeg er 15+4 og er i samme båt som deg vil jeg tro...Kaster mye opp og er kvalm nesten hele tiden. Orker ikke mat heller ikke tanken på drikke. Så føler mmeg sulten og tørst hele tiden!

Blir fort sliten, kroppen har jo ikke akkurat mye å gå på. Er kjempelei av å gå gravid og kan ikke vente til babyen kommer ut..(ser for meg at dette blir en laaangt svangerskap)

Føler med deg! Får krysse fingrene for at vi blir bedre snart!! :-)

Skrevet

føler virkeli med dere.. og må si at jeg kan virkelig ikek klage... var kvalm og spydde de første 1-2 mnd både denne graviditeten og forrige.. men aldri så lenge osm dere...

du får tenke på det hver gang du spyr at det er verdt det... det tenkte jeg sist jeg gikk gravid og spydde hver dag i to mnd eller noe sånt. når jeg hang over do og spydde som en gris så tenkte jeg at jammen er det ikke verdt det... skal heller lide meg igjennom det for å få babyen min..;) det kommer jo noe godt ut av det til slutt da..;)

i tillegg så slipper dere å gå opp så mange kg..;)

men får håpe det gir seg for dere..og at i morgen er dagen du slipper å være kvalm

Skrevet

Huff,eg e 9+3,og vanviti kvalm osv. Blir d ikke bedre altså??ble litt skremt nå.frister ikke og ha d sånn resten av sv.skapet.

Skrevet

Huff,eg e 9+3,og vanviti kvalm osv. Blir d ikke bedre altså??ble litt skremt nå.frister ikke og ha d sånn resten av sv.skapet.

Skrevet

Hei kjære medsøstre!

Jeg er i uke 25 nå...har kastet opp siden jeg testet positivt,vært 4 turer inne på sykehuset....ligget der i 2 mnd:(

Kastet opp hele dagen til og med uke 22, MEN da endret det seg litt....nå kaster jeg opp bare om morran....kvalmen er her hele dagen....men bevegelsene til snuppa inne i magen overskygger dette!

Jeg råder dere alle til å prøve kjerringrådene og for all del...TA DET MED RO! kvalmen blir bare verre om dere stresser rundt...

Håper det snart gir seg for dere!

Hilsen ei som vet altfor godt hvordan det er å være spysjuk og kvalm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...