Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Er det noen som kan hjelpe meg med en god smørkrem `?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 100 gr smør og 75-100 gr melis blandes, så har du i en eggeplomme. Ha i en 1/2 plate smeltet kokesjokolade(lys) husk at den må være litt avkjølt Ha i 2ss kakao, så 1ss kaffe, så 2 ts v sukker. denne oppskr er ikke så veldig stor så hvis du skal ha en litt stor kake eller ha ekstra mye på,bør den dobles..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå