Gå til innhold

Neeeeeeeiii!!! Jeg blør!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker å! Første blødning etter jeg satte inn hormonspiralen måtte jo så klart komme i dag!!! Da blir det ikke noe hopping i høyet i kveld da... Jeg som hadde planen sååå klar. DAMN!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, unnskyld meg men nå må jeg le =) Lykke til med frieriet, uansett=) Ikke så lett å planlegge sånnt.

Skrevet

Unnskyld at jeg ler..men alt går jo mot deg idag..men håper du får et vellykket frieri likevel da :)

Skrevet

Så ikke min dag dette nei =(

Irriterende at jeg har gravert ringene... åhh

Til deg som lurte på hvordan jeg skal fri, så har jeg fått trykt på ryggen til en manchester united t-skjorte "vil du gift dæ me mæ?" Planen var liksom å ha på meg noe fancy undertøy og bare den t-skjorten til han kommer hjem da, men den går ikke nå.. Så må tenke ut noe...

Skrevet

Du kainn jo gi hainn en kveill han aldri glømme fordi om de itj bli nå "hænkypænky" på dæ da vettu.... Massasje, Blow job.... bærre fantasien som sætt greinsa der...

Skrevet

Joda, væt d.. Sitt å kladde på mæ lypsyl no så æ e forberet hehe

Skrevet

hehe blir det heeelt krise så tror jeg det går å få satt i ny dato/ visket ut den gamle

Skrevet

huff syns synd på deg jeg..

men det trenger ikke å være verdens undergang..sånn som hun over sier så er det mye som kan gjøres:p

er helt sikker på at det kommer til å gå kjempe bra og at han kommer til å bli super gla:):)

bare vent..lykke til:)

husk å oppdatere oss

Skrevet

Er allerede dato nr 2 i ringene hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...