Gå til innhold

Når dere fikk vann i kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilken uke begynte dere å få vann, og hvordan forandret vekta seg når vannet kom? Gradvis, fort, mye??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvor på kroppen merket dere det?

Skrevet

Er i uke 39+3 og har enda ikke fått vann i kroppen. Er det sånn at alle får det før fødsel? Håper på å føde snart så...

Skrevet

Jeg begynte å merke det rundt uke 20-22, og det var stort sett litt i fingre og anklene... Men ikke noen stor vektøktning tror jeg (har gått opp 10 kilo og er i uke 37 nå) så tror ikke vannet er så stort problem, bare det at jeg har tatt av forlovelses ringen, og at jeg kan få litt sokkemerke rundt anklene på kvelden...

Skrevet

Tror ikke det er noen selvfølge å få det. Er i uke 33, og i dag var allianseringen litt trang, men gifteringen er fortsatt ok, men har gått opp 1 kg denne uken og 1 forrige uke. Har gått opp totalt 7 kg, så ble et sjokk å gå opp så mye på så kort tid. lurte påom det er vannet som er på vei. men bare syv uker igjen nå.. forhåpentligvis...

Skrevet

Forige gang kom vannet i uke 20, denne gangen i uke 33. Har gått opp 4,5 kg rimelig kjapt etter at vannet kom. Merker det aller mest i bena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...