Gå til innhold

Gikk gale veien igjen da!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min andre sa etter hverandre! Var på UL i dag og der var det null aktivitet og fosteret hadde sluttet å utvikle seg. Fant også en cyste som kan være grunnen til at det går så dårlig.

Men jeg er positiv og kommer til å prøve igjen.

Lykke til med spirene dere andre. Håper av hele mitt hjerte at dere kommer dere vellykket igjennom:)

 

<3

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist.Jeg vet åssen det føles. Hadde to SA etter at vi fikk nr 1 og før vi fikk nr 2.Håper det går bra neste gang. Lykke til da.

Skrevet

*klem*

 

Håper dere finner ut og får ordnet opp i det hvis det er noe som gjør at du får SA, så du kan få din egen baby du også :)

Skrevet

hvor langt var du på veg da??dette var trist å høre

Skrevet

huff......masse lykke til å velkommen tilbake.

Ikke gi opp, har selv hatt MA og er her igjen, så det er håp.

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Det var synd at det endte sånn igjen. Jeg vet hvor skuffende det er. Håper du ikke mister motet helt, men prøver igjen etter at mensen har kommet tilbake.

 

 

Klem fra

Skrevet

Det var veldig trist å høre!

Godt å høre at du klarer å være positiv!

Lykke til på neste prøving!

Klem

Skrevet

Uff, så trist og høre! Jeg har nettopp hatt en xu, venter på å få mensen igjen.

Vi får prøve igjen, kan ikke gi oss så lett:)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...