Lacey*har fått erta Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Min andre sa etter hverandre! Var på UL i dag og der var det null aktivitet og fosteret hadde sluttet å utvikle seg. Fant også en cyste som kan være grunnen til at det går så dårlig. Men jeg er positiv og kommer til å prøve igjen. Lykke til med spirene dere andre. Håper av hele mitt hjerte at dere kommer dere vellykket igjennom:) <3
nina celine Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det var trist.Jeg vet åssen det føles. Hadde to SA etter at vi fikk nr 1 og før vi fikk nr 2.Håper det går bra neste gang. Lykke til da.
Undrende85 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 *klem* Håper dere finner ut og får ordnet opp i det hvis det er noe som gjør at du får SA, så du kan få din egen baby du også
*gullungen med okt spire* Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 hvor langt var du på veg da??dette var trist å høre
Daisy :) Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 huff......masse lykke til å velkommen tilbake. Ikke gi opp, har selv hatt MA og er her igjen, så det er håp.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Det var synd at det endte sånn igjen. Jeg vet hvor skuffende det er. Håper du ikke mister motet helt, men prøver igjen etter at mensen har kommet tilbake. Klem fra
Lova Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Det var veldig trist å høre! Godt å høre at du klarer å være positiv! Lykke til på neste prøving! Klem
marte har fått mage! Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Uff, så trist og høre! Jeg har nettopp hatt en xu, venter på å få mensen igjen. Vi får prøve igjen, kan ikke gi oss så lett:) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå