Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle!

Eg har sett Knøttet i dag! Det var så FINT at eg bare MÅ dela det med nokon. Er 10+2, og Lille Knøtt vinka og heia, medan hjertet banka som besatt.

Eg hadde ein SA i november, då eg var 7+2, så eg har vore kjempenervøs nesten heile tida denne gongen - så nervøs at eg ikkje heilt har klart å gleda meg over graviditeten.

Til no! Legen som utførte undersøkinga (innvendig ul) sa at fosteret verken hadde Downs, ryggmargsbrokk eller magebrokk. "Alt ser perfekt ut, nå må du slappe av og glede deg", sa ho. "Dette går bra".

Perfekt, hurra!

Ville bare dela den gode nyheten, ikkje minst med dei som har mista tidlegare. Ein spontanabort betyr ikkje at det treng gå gale også neste gong!

Gledesklem, Lin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for fine ord.

Ska til UL i uke 7, er spent, håper de ser hjerte slå.

Har hatt en MA i uke 12 , så er litt på tuppa og redd.

Skrevet

Ååå så koselig! Gratulere! :o)

Skrevet

SÅÅÅÅÅ KOselig!!Hvordan følte du når du hadde SA????Er så bekymret jeg...har hatt en liten blødning før UL og da så vi fosteret og plommesekken nmen hørte ingen hjertelyd fordi det var for tidli...dagen etter blødde jeg litt igjen!!!hmm..ER SÅ REDD DET ERT BORTE!!!!

Skrevet

Takk for fine tilbakemeldingar, damer, og masse lukke til i veke 7, Daisy. Eg kryssar fingrane for deg, og trur det går bra.

Skrevet

Kjære 86-mod. Forstår godt du er skremt, håpar du fann ut av det i løpet av helga. Eg har vore vekkreist, derfor så taus.

Då eg spontanaborterte kom det først slim med ein liten raud klump, så brun klumpete utflod, så masse friskt blod kombinert med meir og meir vondt i magen/livmora. Det vondaste sto på ca eit døgn, så gjekk det gradvis over. Totalt blødde eg i ca ei veke, mindre og mindre. Trong ikkje utskraping, kroppen ordna opp sjølv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...