Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Hva MÅ jeg bare ha? (av ting som er nytt, gammel har jeg mange tusen av...) Og nytt, tja, har ikke oppdatert på en 3 mnd tid tror jeg... Hva mener du jeg bare MÅ ha?
*ale* Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Aner jo ikke hva du liker da:) Men siste plata til Radiohead er suveren. Og siste til Kaizer er et must ( Ikke hørt hele ennå, men skal kjøpe snart). Liker du sånn The Voice musikk har jeg dessverre lite å bidra med..
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Ikke bann i tråden min! *stryker den unevnelige radiokanalen*
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Hehe;) Klarte ikke la være... Radiohead var et godt tips! Ikke like glad i Kaizers...
*ale* Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Lenge siden jeg har kjøpt noe nytt men.. Noe av det jeg hører mest på nå er: Juliette Lewis and the Licks Magnet (siste skiva) Chris Cornell.. Og er skrekkelig glad i Arctic Monkeys:)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har hørt på Pattie Smith i dag. Hun kommer jo til Bergen!!!! Suffian Stevens er nice.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Takk og bukker! (og laster for harde livet) Enda mer noen?!
ScaryMama Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Jeg liker godt platen til leona lewis, og digger den nyeste til Britney! Også liker jeg flere sanger på den nye til Michael Buble, også liker jeg sangen Million faces med Paolo Nutini, eh, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå