Gå til innhold

Negativ heimetest, men....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mogleg å vere gravid for det når ein god del av symptomene er der? Har vert småkvalm i litt over ei veke + mens har uteblitt. Tok ein test i dag og den viste negativt.

 

Viss ikkje mens har kome i løpet av helga så må eg bestille time hos lege uansett.

 

Skulle hatt mens på tirsdag denne veka. Den er normalt ikkje forsinka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

ja d er mulig du er gravid fordi.

har en venninne som tok 6 tester både hjemme og hos legen før den slo ut positiv, da var hun 2mnd på vei allerede.

 

Det har me hvor mye hsg du produserer, du produserer kanskje lite?

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noko som minker med åra? Er 35 år... Eg skal til lege uansett på mandagen, så eg kan jo ta det opp samtidig.

 

Eg veit ikkje kor mykje eg produserer eller kor lite....

 

Sist eg var gravid så var det inga tvil......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

"godt" å se flere med dette problemet. Har mange symtomer, som stikking i lysken, humørsvingninger, bekkenløsning og ser ikke ut til at mensen kommer.. skal egentlig ha mens i morgen ca. bruker å ha masse mens-smerter.

Har testet i flere dager, men i dag fortsatt negativ:(

blir ekstremt kjapt gravid, så jeg skjønner ikke dette helt.

 

Lykke til hos legen på mandag!! la oss høre hvordan det gikk:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

i dag testet jeg med billigtest som var negativ.. Men i kveld så tok jeg en cb test, og den ble svak svak svak lysblå strek. Men den var bare på den ene siden av "ikke gravid" streken. Slik at det ikke ble et helt kryss.. Flere med en slik test?? vet ikke om jeg tørr å stole på den, så ut som "blekket" fløt ut liksom..

Hadde regnet feil, så jeg skal ikke ha mens før 4-5. mars..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg brukte vel 6 tester denne gangen... Eg starta å teste meg alt for tidlig så testene gav ikke noe klart svar. De første blev positive etter 3 timer...Så dem reknet eg ikke med. Så blev de positive etter en halv time, men dem reknet eg hellere ikke med. Så fik eg et ørlite positivt svar innenfor tiden, men det var så utydelig at eg stolte ikke på det (CB). Kunne likegodt være en av disse forbaska skyggestrekene som +/- testene vistnokk er plaget med. Endelig testa eg svakt positivt dagen etter at min mens skulle ha kommet og neste dag hos legen fikk eg det bekreftet. Eneste rådet eg har er å vente noen dager og teste igjen, helst etter at mensen skulle ha kommet, da slipper du å svi av 800 kr i nytteløse tester sånn som meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei katta72!

 

tusen takk for innslaget:)

 

er så spent om jeg er gravid, jeg har så mange symptomer, og jeg har vært gravid 3 ganger før (mistet) + en sønn på 13mnd nå.

dette er jo 1.pp, men vi ønsker oss så veldig en liten en!:)

 

fikk en svak svak svak strek etter ca 3 timer jeg også, men i dag tidlig var den negativ igjen..

 

får vell bare smøre meg med en stooooor dose tolmodighet. det står på internett at hcg forekommer i urin og blod 6 dager etter befruktet egg. og allerede fra den dagen begynte jeg å teste..

 

får vell bare vente å se om mensen kommer på tirs/ons!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bestille time hos lege i dag mens eg var med dattera mi hos legen. Det fastlegen kunne seie var å ta ny test og heller bestille time viss periode nr 2 ikkje kom heller. Så da er det berre og teste og teste og teste da heilt til slutten av denne mnd.

 

For eg går småkvalm om kveldene nesten kvar dag her. Og mens har enno ikkje kome igjen. Sist gang eg fekk den var 29.januar, og sidan har den ikkje kome meir. Skulle jo hatt den sist veke.....

 

Jaja.... eg får vente å sjå kva det blir.....gravid eller ikkje gravid.....

 

Sist eg gjekk gravid tok eg ein CB-test... Der kom svaret med ein gang... Trengte ikkje vente 2 sek ein gang. Så eg skal kjøpe ein slik test igjen ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikm i dag, og testet i dag tidlig. (billigtest) men negativ.... skjønner ikke helt dette, jeg blir veldig fort gravid, og når vi for første gang skal prøve, altså å slutte med prevensjon, så blir det ingenting?!! er så skuffet og lei meg... men har vell ingenting å klage over, er jo de som prøver år etter år..:(

 

får bare se om tr kommer i løpet av uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg las i dag er på barnimagen under sida mi at det er ikkje alltid at ein graviditetstest tester positivt i veke 6. Så da er det jo enda håp for meg da :)

 

Mens min har enno ikkje kome nei. Den skulle jo ha komt for ei veke sidan. Så da blir det ny testing i slutten av denne veka her.

Og da skal eg ta den morgonen med morgonurin. Da er det mest hCG i urinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!!!!!!!

 

to sinnsykt svake positive tester i dag:) :) :)

billigtest i dag tidlig, og den ble positivetter ca 2timer. men tok en nå, en jeg kjøpte på apoteket, og den ble svak positiv veldig fort:) :)

 

er så sinnsykt glad jeg nå!!!!!

 

skal teste igjen i morgen tidlig, slik at jeg ikke blir lurt, det ville ha vært trist.

 

Så da er det håp for deg anonym!! jeg skulle ha tr i dag, og testet svakt svakt positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) :)

 

var hos legen i dag, leverte urinprøve. Men de kunne ikke påvise noe svangerskap. For hcg verdiene var alt for lave enda.. Skjønner ikke helt dette, men var jo svak positiv i går og i dag tidlig.

Jeg må tilbake etter 72 timer, eller lengre, slik at hcg har øket for håpentligvis..

 

Men stoler på graviditetstesten jeg. Hadde ikke vært svak positiv hvis jeg ikke var gravid. og mens har heller ikke kommet.

 

Håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...