Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 og jeg synes det er litt vemodig....... Tullemamma som har hatt fullstendig vogndilla.......vi har fremdeles 2 igjen så det mangler liksom ikke på trillemuligheter, men det er rart å sakte, men sikkert kvitte seg med alle disse babyeffektene kjenner jeg:-) Til trøst har niesen min sagt at jeg kan være stand in-mormor for min søster den dagen niesen får evt barn:-) Det er en tillitserklæring og da er det vel å sette igang innkjøp av nusselig utstyr igjen da:-)
Sara Rompompei Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det er rart å ta farvel med sånt ja Epoken blir plutselig så veldig synlig over. Tiden raser avgårde i en fart man slettes ikke klarer å henge med i Men så flott at du klarer å selge unna. Det er jammen tiltak å få til sånt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå