Gå til innhold

Idag har vi solgt 2 vogner.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg synes det er litt vemodig.......

 

Tullemamma som har hatt fullstendig vogndilla.......vi har fremdeles 2 igjen så det mangler liksom ikke på trillemuligheter, men det er rart å sakte, men sikkert kvitte seg med alle disse babyeffektene kjenner jeg:-)

 

Til trøst har niesen min sagt at jeg kan være stand in-mormor for min søster den dagen niesen får evt barn:-) Det er en tillitserklæring og da er det vel å sette igang innkjøp av nusselig utstyr igjen da:-)

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rart å ta farvel med sånt ja :)

Epoken blir plutselig så veldig synlig over. Tiden raser avgårde i en fart man slettes ikke klarer å henge med i

 

Men så flott at du klarer å selge unna. Det er jammen tiltak å få til sånt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...