Gå til innhold

Hva ville dere valgt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Voksi eller lammeskinn og hvorfor?

 

Termin i slutten av august;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lammeskinn:=)

Fordi det skal virke kjølende samtidlig som den varmer godt....varmeregulerende:=)

Skrevet

Voksi fordi den kan tilpasses lett etter tempatur og str på barnet.

Samt at den er en ypperlig sovepose ved overnattinger.

Skrevet

Vi fikk vårt første barn i oktober 2003, og jeg kjøpte begge deler. Skinnet hadde jeg oppi bagen når hun var veldig liten, og når bagen ble for trang tok jeg den ut og plasserte voksi-posen rett oppi vogna.

Ellers så hadde jeg også skinnet i vugga hjemme, og så lå hun på det på gulvet når det passet. Voksi posen er også brukt som dyne når vi har vært borte. Nå kommer nummer tre snart, og jeg er fortsatt veldig fornøyd med begge deler. De er virkelig brukt.

 

Skrevet

dun pose har vi kjøpt. anbefales av norges astma og allergiforbund:)

Skrevet

Flere??=)

Skrevet

Hørtes ut som en god idè og gå for en av hver...

 

Og gjøre sånn som hun over,lammeskinn mens det er "liten" baby og voksi pose etter at baggen blir for liten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...