Gullklumpen! Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Voksi eller lammeskinn og hvorfor? Termin i slutten av august;)
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Lammeskinn:=) Fordi det skal virke kjølende samtidlig som den varmer godt....varmeregulerende:=)
It's all about me Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Voksi fordi den kan tilpasses lett etter tempatur og str på barnet. Samt at den er en ypperlig sovepose ved overnattinger.
Nå kommer nr. tre Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Vi fikk vårt første barn i oktober 2003, og jeg kjøpte begge deler. Skinnet hadde jeg oppi bagen når hun var veldig liten, og når bagen ble for trang tok jeg den ut og plasserte voksi-posen rett oppi vogna. Ellers så hadde jeg også skinnet i vugga hjemme, og så lå hun på det på gulvet når det passet. Voksi posen er også brukt som dyne når vi har vært borte. Nå kommer nummer tre snart, og jeg er fortsatt veldig fornøyd med begge deler. De er virkelig brukt.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 dun pose har vi kjøpt. anbefales av norges astma og allergiforbund:)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Hørtes ut som en god idè og gå for en av hver... Og gjøre sånn som hun over,lammeskinn mens det er "liten" baby og voksi pose etter at baggen blir for liten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå