Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Men vi var begge for feige til å spille kortene hele veien og det skjedde aldri noe... Og i dag, 6 år etter... Så kommer dette... Etter han har lurt på om jeg angrer og jeg har svart nei, fordi jeg oppriktig ble lei meg den gangen... X sier: (15.48.42) ja, jeg angrer X sier: (15.48.53) dette er noe jeg skulle ha gjennomført X sier: (15.49.08) men enig med deg, ikke noe som ville forandret seg...Men morro hadde det nok vært Hva er vitsen a? 6 år etterpå, når jeg er gift, har barn både i og utenfor magen...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 He he, fordi det endelig er trygt a si det kanskje? Min eks-drommemann som jeg nesten ble gift med kom ogsa og sa at han angret da jeg hadde funnet meg ny drommemann ... men da visste han jo ogsa at han kunne si det uten konsekvenser.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Hehe, sant nok, men jeg har jo vært gift i snart 3 år nå, og har pratet med ham med (u)jevne mellomrom da... Så han har jo egentlig hatt god tid på seg;) Hehe... Mannfolk... Kanskje egentlig veldig greit det aldri skjedde noe da, siden han også var sjefen min... (men jeg har fremdeles de snuskete eposten han sendte, i arbeidstiden:p Haha, minner for livet det der!)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Skjønte ikke helt samtalen. Vanskelig det der, hvordan vet man egentlig hvem drømmemannen er? Har fått så mange bevis på at han som ser ut til å være drømmemannen plutselig ikke er drømmemannen lenger. Men synes det er å gå litt langt, og skjønner heller ikke poenget om du er lykkelig gift med din mann;-)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Altså, han var "periodens sikleobjekt" da, om det er bedre forklart. (jeg var 19, og vi hadde neppe vært noe godt par han og jeg, spesielt fordi han var sjefen min!hehe) Og jeg er veldig lykkelig gift jeg, har jo funnet han som FAKTISK viste seg å være drømmemannen. Han er helt fantastisk. (se så fikk jeg sneket inn litt skryt av han også her!) Men angrebiten er for at vi aldri var "tøffe nok" til å gjøre noe mer enn å sende mail og blikk og slikt egentlig. Og jeg angrer som sagt ikke...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Tror deg når du sier du har funnet drømmemannen, sjefen var sikkert noe å sikle etter over en kortere tid, mannen din er nok til å sikle på resten av ditt liv, hvert fall slik jeg har det;-) Og ikke minst, de fantastiske barna han har gitt meg;-) Evig takknemmelig og har aldri angret. Vi har noen fantastiske menn, ja...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Å ja, uten tvil! Også så PENE unger som han lager! *hihi*
*ale* Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Har en sånn what if fyr jeg også.. Han er også etablert på sitt hold nå, så det er ikke noe tull. Men hvis vi hadde møttes engang single begge to så kanskje... Han er SINNSYKT kjekk!!!!!!!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har igrunn flere "what if`s" men på den annen side ikke. Ville aldri valgt noe annet enn det jeg har. Har aldri vært så på trynet som jeg var etter han jeg er gift med nå... Vi giftet oss jo under 6 mnd etter vi treff hverandre også, hehe, sier litt:p Men det er litt sånn spennende tankegang, hvordan livet hadde sett ut dersom man hadde valgt annerledes. Evt om det hadde blitt med en natt, og hvordan det hadde vært. Hmmm... Se, dette er det jeg mener, dumme mannen sender sånt på MSN og får meg til å tenke på sånt, irriterende tankegang jo.
*ale* Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Ja man får litt sånn sliding doors tankespinn.. Men morsomt å tenke på sånt synes jeg da:) Han min whatiffer (Nytt begrep!!!!) er såpass pen at han er sikkert ikke så veeeldig mye å samle på...*fordommer* Men høy siklefaktor da.. Så hadde kanskje bare blitt en natt eller to - tre da;)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Siklefaktor på whatiffer er jo gjerne det som gjør dem til watiffer da! Er sånn med meg i allefall, unntatt to. (det er merkelig hvor mange de plutselig ble disse whatiffene:p) De to kjenner jeg veldig godt og det handler bare om "andre valg" med dem. Den ene er bestekompisen min og en av mannens beste venner. (det er faktisk han som er på helgetur sammen med mann og barn!) Jeg digger det nye begrepet ditt! *fantastisk*
meg & to små vampyrer Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 er det vanlig å ha mange whatiffere? Jeg har gått glipp av enda mer... Hmpf. Tror ikke jeg har noen slike. Men nå er det nå engang slik at de fleste andre har hatt flere kjærester og flørtobjekt enn meg.
*ale* Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Er vel ikke noen offisielle whatifstall, men man kan jo ta et kjapt snitt her inne:) Sånn sammenlagt har jeg vel..... 3 seriøse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå