Gå til innhold

Vi skal gifte oss når jeg er 6 mnd på vei- hvor stor er magen da ca??


Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥

Anbefalte innlegg

Vi ble visst gravid på første forsøk, hadde kanskje egentlig trodd det ville ta en tre-fire mnd før spiren satt, men er selvfølgelig superhappy=) Men så har det seg da altså slik at vi skal gifte oss i slutten av juli, og (hvis jeg er heldig og ikke mister nurket før den tid) vil jeg da være ca 6 mnd på vei (uke 27 tror jeg). Det store spørsmålet nå, når jeg skal ut og anskaffe meg en brudekjole, er derfor hvor stor magen vil være ca på dette tidspunktet.. Vet det er veldig individuelt, men hvor store var / er dere på dette tidspunktet i graviditeten? Blir jeg en stor hvit elefant i bryllupet mitt mon tro????? =) =) Og hvordan er som oftest formen i 6 mnd tida? Man er vel ikke altfor sliten og tung enda da? Håper på mange svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Gratulerer! Jeg er gravid med tredjemann nå. Min erfaring fra tidligere sv.skap er at rundt seks mnd. begynner magen virkelig å bli stor. Det kommer jo an på hvor høy du er da. Jeg er ganske liten (160 cm) og var stor seks mnd. på vei. Derimot var jeg i kjempeform og hadde min beste tid denne perioden. Magen passe stor og god. Fin og rød i kinnene! Det gjør jo ingenting akkurat, at en ser frisk og fin ut denne dagen. Finnes sikkert mange fine kjoler som passer med en fin mage under... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Godt å høre at formen var bra, gleder meg masse=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal også gifte meg i juli og vil være rundt 6mnd på vei da!

Hadde allerede skaffet meg brudekjole før jeg ble gravid, så fikk med meg en som var 2nr større og den skulle de klare å sy til rundt magen og INN over puppene (den var kjempestor her).

Er veldig veldig spent på dette og lurer fælt på hvor stor magen er da. jeg er 176 høy, men regner med magen begynner å bli passe stor til da! Vår første dette:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mage var også ganske så stor ved 6 mnd!!! men formen super. var nok de beste månede fra 4 til 7 mnd. finnes sikkert masse fine kjoler med plass til en flott mage :) du blir sikkert kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...