Habby Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg pleier som regel å ha EL rundt dag 17-19 (senest 20) men denne gangen er tempen min så rare...den var høy igår og ble plutselig lav idag. Utfloden og tappen indikerer at jeg ikke er fruktbar lenger. Kjenner ikke åpningen til tappen, den er hard og føles som en nesetip. Er så skikkelig forvirra.. Kan noen se på temp chart'n min?? Har jeg ikke hatt EL denne pp eller er det noe annet?? På forhånd takk!!
Habby Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. februar 2008 Oops, glemte det viktigste.. her chart'n: http://www.fertilityfriend.com/home/hali
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Den tempen så egentlig litt ut som mine første. Nå må jeg bare spørre først: tar du tempen til akkurat samme tid hver morgen, og akkurat i det du er blitt vekket av klokka, etter minst 3 timers sammenhengende søvn? Det er veldig viktig, for å få en noenlunde riktig kurve. Selv om det står i infoen fra babycomp osv at man kan variere tidspunktet +-3 timer, så er det absolutt ikke å anbefale. For meg kan det se ut som om du kanskje hadde en eggløsning på dag 18. Men er vanskelig å si, for må innrømme at de topp punktene dine forvirrer meg noe... men dag 18 hadde du iallefall en klar dipp, og har hatt god stigning etter det.. Ett egg kan feste seg så tidlig som 2-3 døgn etter unnfangelsen, så det du fikk i dag kan være starten på en trifasisk kurve. Jeg er ingen ekspert altså, men det blir lettere å se hva som skjer når du har fåttt plassert flere temper de neste dagene. Fortsett å ha sex annenhver dag, for det kan like godt hende at du ikke har hatt el ennå. Masse masse lykke til
Habby Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Tuuuuuuuuuuuuusen hjertelig takk for svar!! setter stor pris på det!!! Ja, temper hverdag til samme tid og med minst 3 timers sammenhengende søvn Hvis ikke så pleier jeg å 'discard' eller skrive 'sleep deprived'..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 hm... så rart at tempen din er sånn da? Så på de foregående mnd du har tempet, og det ser jo ikke ut til å være samme menneske som fører charten. Var ganske store sprik denne mnd, men det har du jo lagt merke til. Det kan jo desverre også hende at du nå har en pp uten el, kan være det at kroppen hele tiden jobber for å slippe et egg, som skaper de rare temp kurvene dine. hmmm.. var ikke lett dette. Sats på masse sex du, for hvis/når el kommer, så er dere iallefall forberedt Du.. satt livmortappen lavere, var mykere på dag 18?
Habby Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 Jeg vet det, det hele er så rart.. På dag 18 var tappen høy og myk...og vannete.. Men idag er den veeeeeeeeeeeldig høy (umulig å kjenne åpningen) og hard..og krem aktig utflod. Får satse med masse sex i helga da
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Da kan det jo virke som om du hadde el da. Da gjenstår det bare å fortsette å kose seg og krysse fingrene .) Hvor mange sa har du hatt forresten? Var dette den første?
Habby Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2008 Det ser ut som jeg har hatt EL på dag 18..og tempen steg idag *glad* Har ikke hatt noe sa, iallefal ikke som jeg vet om...Tester ikke, så jeg vet ikke om jeg noen gang vært gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå