*ale* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Elsker dialekta deres, bare så det er sagt.. Skal jeg noengang ha ny mann skal han være fra Stavanger.. Men nok om det.. Kan du bøye dette verbet videre: (På dialekt) Å kysse- kysser-.... og Å brøyte- brøyter-..... Og Å danse- danser-.... Lurer på noe der nemlig:)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 hahaha....på dialekt... kysst "sjusst" eller sjusste brøtt eller brøyta danste koffer lure du på det??
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Å kysse-kysser-kyste- har kyst (kyssa) Å brøyte-brøyter- brøyte-har brøyta Å danse-danser-danste-har danst
*ale* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Var den der danst, kyst jeg var ute etter.. Og lurte på hva dere sa om å ha brøyta.. Har brøytt... hehe... Moro med t- endinger:)
*ale* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 Satt altså i bilen hjem fra SFO og så på brøytekantene og kom på det.. hehe Hva man ikke lurer på
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 hahaha.....men kor holde du te si du har brøytekanter???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå