Mø schæl! Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Flate altså, enda en dag forgjeves butikktråkking etter ei grei dongeribukse. Men neida, ingenting!!! Grr, har til og med gått ned 17 kilo og er rundt str 44 nå, og da trodde jeg det skulle åpne seg noen nye dører for meg. Men neida. Og sånn apropos: Hennes og Mauriz, er det bare meg eller har de blitt veldig små i størrelsene sine? Jeg MÅ opp i str 46 her (hvis jeg i det hele tatt får presset meg inn i noe), mens på Cubus feks kan jeg greit komme inn i str 42/44. Noen andre som har opplevd det samme? Begynner å bli desperat! Er jo så godt å ha fått av meg de kiloene, men det er IKKE gøy å gå rundt i ei dongeri som faktisk er altfor stor og som jeg kjøpte før jeg begynte vekttapet. Ser jo ut som en boms ! Noen råd?
Sjokoladekaka Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Mi erfaring er at leitar eg, så finn eg ingenting. Berre kikker eg tilfeldig, så finn eg mykje:)
SkravleFruen Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 You go girl.. 17 kg er råbra!!!!! Når det kommer til bukser, er dette forferdelig vanskelig - både som overvektig og undervektig.. midt i mellom også - forsåvidt! Buksene passer som regel ikke "mennesker i praksis" - kun i teorien.. eller de 8 % i verden som dem er "sydd til"... .. jeg syntes du skulle gått i en mer spesialforretning som kan tilby deg bukser som beregnet for din kroppsfasong. Billigkjedene har som regel ikke bukser tilpasset forskjellige kroppsfasonger! Lykke til!
M&MH Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Har du prøvd på lindex da?? Jeg har også gått ned 26 kg siden fødsel, og måtte etterhvert gå til innkjøp av nye bukser:-D men det er ikke lett!! Men fant på lindex, og syntes det er veldig greit med strech i dongeri bukser jeg da:-)
lenej :o) Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 eg har problemer å få tak på bukser, for eg er så lita, er så kort i beina, å brei over hoftene. så eneste bukser eg passer er de fra spar kjøp. fikk 2 i posten igår :)
ScaryMama Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 H&M er små i størrelsen... Har du prøvd bik bok og lindex? Der er de større i størrelsen. Vero moda har også en del bukser i 44, men jeg syns at de er så lave i livet så jeg styrer unna den butikken.
Fire småtroll Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Samme problemet her, jeg er str 40, men det jeg har av ekstrapolstring ligger rundt magen alt sammen. Kan derfor ikke ha bukse som er lav i livet, da fremhever jeg jo bilringen max. Men de som er litt høye i livet er jo så smale rundt midjen at når de passer der er det plass til tre av rompa og låra mine i dem :-( Men har funnet noen som sitter greit på StreetOne jeg da..
Ajam Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har aldri vært noe for bukser fra HM, cubus og de butikkene der.. Kjøper en del bukser på veromoda. De har bukser med mye strech, så det kan være at du må kjøpe dem litt trange. Bikbook har også en del fine.
Mø schæl! Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. februar 2008 Tusen millioner takk for svar, alle sammen :-)! BikBok hadde jeg ikke tenkt på, så der skal jeg jammen meg kikke. Godt å høre at det er flere som har problemer med "kjedebutikkene", og ikke bare meg! Ja, var innom VeroModa også i dag, og de hadde faktisk noen som kom opp for å si det sånn, men resten... vel, nei. Men HAR faktisk funnet bukser på den butikken der, men det begynner å bli noen år siden. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå