*Molly mus* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Først har jeg sittet en time i badstuen, så tok jeg å renset ansiktet å satte meg i badekaret med ansiktsmaske. Så har jeg tatt fot skrubb å ordnet leggene så de er hårfrie=) Så lakket jeg neglene å hadde på neglepynt. Nå sitter jeg å slapper av foran datan med cola å kvikk lunch=) God helg alle sammen.
*ale* Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Store planer i helga da?? hehe.. Deilig å føle seg fjong all over da:)
*Molly mus* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Nei har egentlig ikke så store planer, hehe.. Men det er godt å friske seg skikkelig opp en gang i blant:-)
Denice Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Fysøren... det hørtes digg ut... da trenger jeg bare badstu og badekar da.... blir ikke helt det samme med dusj.. Hehe.. men jamme.. god, lang dusn i kveld.. med heitur pottur så fotbad og ansiktsmaske.. Hmm.. kanskje et lite glass vin også.... God helg, alle sammen!!!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Siden jeg har min første HELT barne og mannefrie helg siden jeg ble mamma så skal jeg i dag dusje, leeeeeeeeenge. Jeg skal ordne meg og virkelig nyte at jeg har FRI. Gleder meg vilt til akkurat det. Ligger fremdeles i senga og godgjør meg, og vurderer om jeg skal tenke på å snu meg så jeg ligger litt på andre siden før jeg står opp:p Hehe... Helg er DIGG...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå