*ale* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Hehehe.. helt grusomt å høre på.... Men søøøøt da:) Arva stemmen etter sin far Tenker på foreldre hvis unger melder seg på Idol o.l. og som IKKE sier noe til ungene... Det er dårlig gjort!!!! Ville du sagt noe hvis ungen skulle melde seg på sånt og hørtes ut som ei kråke i havsnød??? Noe som innebar "offentlig utdriting"?
☆Monkey Business☆ Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hehehe.....jeg håper barna mine blir i stand til å høre selv om de synger bra eller ikke.....
grå :) Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 hehe den tanken der har slått meg noen ganger også: hva om ingen forteller en om den elendige sangstemmen før man finner det ut på ei scene av noe slag. det er jo egentlig ganske slemt å ikke si noe også selv om man vil skåne de man er glad i. tror nok faktisk jeg hadde forsøkt å si det på en pen måte hvis noen rundt meg hadde tenkt å 'drite seg ut'. hadde nok muligens tatt kontakt med litt forskjellige folk og fått til en innspilling som hovedpersonen kunne hørt på. men, hadde ikke det hjulpet så hadde jeg nok ikke lagt fingrene så mye mer i mellom akkurat.
Mikroline Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Hihi, morsomt at de synger med den stemmen de har da;) Ja, jeg ville sagt i fra. På en pen måte selvfølgelig. Bedre å høre det fra meg enn fra noen andre. Dessuten kjenner vi jo barna våre så godt at vi vet om alle de andre gode egenskaper de har som de kan satse på istedet:)
*ale* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 Ikke sant:) Hun her bygger fex legohus som får oss til å måpe... Designmessig "perfekte", med detaljer som er helt utrolige... Så kanskje arkitekt. Men IKKE sangkarriere nei,.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå