Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Snakker om at mennene deres blir snurte om det går mer enn 5 dager uten sex. Så er det flere som sier stakkars mennene deres, buhu det er såååå synd på dem. Vel, her i huset er det mannen som ikke har overskudd eller lyst på sex. Det kan går alt fra en til flere måneder mellom hver gang. Er det synd på meg da? Har jeg rett til å være utro eller?
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ja, det er litt synd på deg om du går rundt og vil ha sex men ikke kan ha sex på mange måneder. Rett til å være utro vet jeg ikke hva er. Snakk med mannen din ellerno'.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg snakker med han, men han opplever det som mas, og tar seg nær av det og tror at jeg er misfornøyd med han. Men jeg har ikke lyst på sex med noen andre, jeg har lyst på sex med HAN!
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Da er det vel litt synd på deg da? Hvorfor gjør det skravlerne dumme?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Dette høres for meg ut som en skravler med issues... Du høres faktisk omtrent ut som mannebeina som beskrives i den tråden...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Bortsett fra at de mannebeina må vente 5 dager, mens jeg må vente 3 måneder! Litt forskjell... Skravlerne er dumme for det virker som de tror at mannen alltid har lyst, og det er så synd på dem med damer som ikke orker hver dag.
FuckFace Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Det er for det meste damer på disse forumene, og blandt alle som skrev på den tråden, så vidt jeg kunne se, så var det bare en dame som syns hun fikk for lite. Ingen andre damer klaget over for lite sex, så da tolker jeg det som om det er damene som ikke vil/orker og mennene som gjerne vil. Men for all del, det er like synd på deg som på menn som ikke får sex!!! Men det gir ingen grunn til å være utro, det er min mening!
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Hva gjør jeg? Det går utover humøret og selvtilliten min jo!
FuckFace Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 SKaff deg en superdildo!!! Og for guds skyld, snakk litt med mannen din...? Hvis du ikke vet hvorfor han ikke vil, så er det enda bedre grunn til å snakke med han. Både menn og kvinner må forstå at partneren begynner å lure når de ikke vil ha sex. Det er jo liksom litt frunnleggende i et forhold... Han kan forsåvidt også bare legge seg på rygg å slappe av, så kan jo du si at du skal gjøre resten... tjihi..
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Jeg var den damen på skravle som ikke får sex. Forstår din frustrasjon, belive me. Vi har da behov vi også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå