Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Sliter sååååå med skikkelig illa halsbrann, ingenting som hjelper.... så lurte på å få sambo til å kjøpe nyco....
♥gullegull08♥ Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har brukt det endel, funker bra Jormor sa ihvertfall ingenting på det..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg bruker Link, det er det eneste sm hjelper meg.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Har fått sambo til å kjøpe Nyco til meg.... har hatt et glass nå, og det hjalp veeeldig.... så skal ta di 2-3 glassene til dagen )
Kosemamma´n Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Nyco hjalp meg veldig, MEN.... Fikk sinnsykt mye vann i bena plutselig etter å ha begynt med det. Da jeg slutta med nyco forsvant det, så det må vel være en sammenheng?! Inneholder jo salt..,
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Har mye vann i beinan fra før av, så kan tåle litt til... hehe.... og har bare 3 uker igjen.... så har nøtt å ta noe som hjelper.... orker ikje flere netter med halsbrann..... ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå