Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 uff, i dag har det vært lite med bevegelser i forhold til hva som er vanlig her i gården. det pleier stort sett være masse masse bevegelser men i dag har det vært lite.. sitter nå å vente på å få en liten kule med masse bevegelse og spark.. hva hadde dere gjort om dere var meg nå?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 jeg spiser eller drikker noe søtt og legger meg ned. Han bruker da å sparke. Jeg dytter også borti magen så han våkner. Jeg var bekymret fordi han var stille i dag men så hadde jeg legetime og han hørte på fosterlyden og alt var da bra med gutten i magen min og i ettermiddag har han sparket. Sparker nok snart babyen din også.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Ta den "tell til 10 testen" Drikk noe søtt og spis litt. Legg deg på sofaen og slapp helt av. (gjør det på det tidspunktet babyen pleier å være aktiv) Så teller du sparkene. Hvis du ikke har talt 10 spark når det har gått 2 timer, så ringer du føden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå