Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 hih!! Er så masse tråder om tissemanner og sex osv... Jeg må ærlig innrømme at når jeg tenker på sex for tiden, så tenker jeg på hvilken unnskyldning jeg skal bruke for ikke å ha sex i kveld!! hihi... Stakkars kjæresten min... Jeg er kjørt helt på felgen for tida...
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ja jeg tenker på sex hver dag, jeg=)
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 hihi!!! Heldiggrisen.
*ale* Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Har hatt det sånn som Junimams leeenge.. Men nå har jeg slutta på pillen og merker en viss bedring ja.. Gubben er sjeleglad.....hehe No dritt med den gummien da
Gjest vierge&musovic Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg tenker masse på sex. Dessverre har jeg ikke så mye sex fordi jeg er for sliten. Faen.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Blir en del tenking på sex ja;) Men sånn går det når man fortsatt er like forelsket etter 4 år sammen og sender sexy meldinger så og si hver dag:P
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. februar 2008 Ååå det høres herlig ut, Cat! Kanskje jeg skulle prøvd det?? hihihi!!! Men det får bli til uka, for nå i helga har vi overnattingsgjester!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 *ale* Joa, kan sikkert snakkes om ti år Junimams* -Det er faktisk kjempeherlig:) Det er ihvertfall en skikkelig piffer:) Er han heldig følger det til og med en mms;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå