mamma2006og2007 Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Opplevde noe veldig ubehagelig med sønnen min i stad. Han er øyeblikkelig 7 mnd. Vi hadde vært på butikken og på en liten kjørerunde. Når vi kom hjem, satt han på fanget mitt og fikk fruktmos. Blid og fornøyd. Plutselig ser jeg at han er blå på den ene hånda si. Når jeg ser på andre er den også blå. Blå og kald opp til albuen omtrent. Beina er også blå og misfarget. Det går over på noen få minutter.. Hva i all verden kan det være???? Har ringt legesenteret, og venter på at legen skal ringe meg.. skikkelig ekkelt! Han er litt forkjøla, og har litt feber 37,8 nå.
Poteto Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 oi.. aner ikke hva det kan være.. gje oss ein oppdatering da.. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå