Gå til innhold

hvordan skal jeg fri???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg med klomp i magen fordi eg gleder meg sånn.. men vet ikke hvordan jeg skal fri?? Trenge tips..

Ringene har jeg ikke klar, tenkte vi kunne kjøpe di ilag imorra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så koselig! Har dessverre ingen fantasi, og dermed ingen råd å gi; men måtte bare skrive inn og ønske lykke til! Sikkert noen andre romantikere her med gode ideer...:)

Skrevet

Hva med nyoppredd seng med fint sengetøy. tenn masse lys og form roseblader til et hjerte på senga og legg et fint kort/dikt midt inni hjertet???

Skrevet

Putt en lapp inn i avisa hans, heng opp inni skapet hans på badet eller på hodeputa OSV, der det står, "Vil du gifte deg med meg?":)

lykke til!

Skrevet

Lykke til!! Veldig vanskelig siden jeg hverken kjenner deg eller mannen din (to be). Men syntes vel det høres lurt ut å gjøre det på en måte som samsvarer med måten dere lever deres liv på og deres personligheter. Om dere har en spesiell interesse dere deler sammen, eller han har det å bruke dette på en eller annen måte. Ellers så syntes jeg jo det er veldig romatisk med "standar" frieri og (smalt det fra hu uten mann, uten kjæreste og som aldri engang har vært forlovet...hahaha) c",) Med standar, mener jeg, deilig hjemmelaget mat, god vin,masse levende lys, osv osv. :)

Skrevet

Ta å lag to ringer av aliminiumsfolie og gå ned på kne inn på soverommet pyntet som over her:) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...