Gå til innhold

Inspirert av tissestørrelseinnlegget! Hihi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det seg at de man går inn i forhold med, sånn skikkelig alltid nesten er i midtsjiktet mens onenightere og "lekeforhold" er enten veldig store eller veldig små (eller veldig rare?! haha)

Og ja, vi snakker fremdeles tissemenn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja si det du:)

Kanskje vi dumper de ubevisst??

Eller bare ikke forteller det hvis ektemaken har en utenom standarden????

Kem veit??

Skrevet

Nå ble det plutselig ikke så farlig at jeg må dibbe av og gå på jobb her....*knis*

Høykvalitetshelgehumor!

Skrevet

Man holder vel kjeft om de abnormnale så lenge man har seg med de? he he:)

Skrevet

skrivefeil jada...

Skrevet

Hehe, og beretter villig om "lekene" da?

Både på godt og vondt?

Skrevet

Ja, det var et godt spørsmål... Hehe. Men man dumper kansje de man ikke "passer" sammen med.. :) Sex er jo viktig i et forhold, og om man ikke passer sammen seksuelt så er jo det et minus.. :)

Skrevet

De funker vel gjerne på et vis da, de man er med? Eller man gjør det beste ut av situasjonen kanskje... Så da trenger man jo ikke fortelle om det kanskje? ehh, teit formuldert det her ja...

Skrevet

Men sånn for å utdype litt mer, jeg har også hatt meg med noen jeg ikke hadde noen intensjon om å gjøre noe annet med enn akkurat det.

De har også falt inn i den sjangeren, alle har liksom vært "utenfor middels" kategorien, om dere skjønner!?

Skrevet

HAHA, faktisk akkurat det samme med meg når jeg tenker meg om :D Aldri tenkt på det før .. Stilig, og merkelig....:P

Skrevet

Kanskje du bare er heldig med de du skal noe mer med? Innebygd radar mot de andre...?

Skrevet

Kanskje det! Haha...

*veldigstorellerlitenellerrartissemannradar*

Skrevet

Betyr det at de fleste som er single i en alder av noen og førr har enten liten, alt for stor eller litt rare tissemenn??

Det forklarer iallefall litt av hvert..

Skrevet

Det må jo da bli konklusjonen Gunda.

(eller at de ikke kan bruke det de har kanskje? Eller er alt for opptatt av å bruke det de har?! hmmm, mye man skulle komme på:P)

Skrevet

Hopper vi til konklusjoner allerede da tillab..

Tror ikke det at de er single har noe med personligheten å gjøre så for mitt vedkommende må det nok være missbruk eller manglende bruk på feiljustert utstyr som gjør at de er single..

(forøvrig husker jeg også en skikkelig minitiss i min fagre ungdom, når lillefinger blir stor i forhold så burde man finne på noe annet.. Hvem vet kanskje den har vokst eller kanskje han bare er singel.. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...