Gå til innhold

IKM uke 12 :-)

*Ønskerossbaby *Gravid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre her som har samme uke som meg. Skal ha El rundt 6 mars. Har hatt syklus på 29 dager de siste 3 mnd. så ikm blir rundt den 20mars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også ikm i uke 12. Den 18. mars. Synes tiden går så sakte frem til den dagen. Men prøver og ikke tenke for mye på det.

Skrevet

Hei,hei! :)

Jeg skal ha ikm rundt den 19.mars.. sånn ca.i allefall. :)

Skrevet

Jeg har ikm den 17. mars. Håper på verdens beste bursdagsgave :)

Skrevet

Likens :)

Prøvd lenge??

Skrevet

Neida, er "bare" inne i 2pp, så jeg skal ikke klage.. ikke enda, i allefall. Blir selvsagt skuffet når mensen kommer, men jeg er jo fullstendig klar over at det kan ta litt tid.

Du er også i 2 pp? :)

Skrevet

jeg har også ikm i slutten av uke 12..

Skrevet

Hei hei jenter :)

IKM uke 12 jeg også. Nå har vi prøvd siden oktober, og siden alderen begynner å ta meg, så må vi vel ta ett skritt videre om vi ikke treffer denne gangen heller.

jeg er 37 år og mannen min 47 - hvor gamle er dere?

I starten var jeg så optimistisk, men nå merker jeg dette på humøret... ikke like lettlivet lengre... føler meg litt deppa for tiden... vet ikke helt hvorfor.. det er jo hjelp å få og før eller siden så klaffer det jo....

Skrevet

Jeg er 22 år og samboeren min fyller 27 til sommeren. Vi er fremdeles bare i 2 pp, men jeg merker på meg selv at jeg begynner å bli litt utålmodig.. vet jo selvsagt at det kan ta sin tid, men likevel.. :\

Har dere barn fra før?

Skrevet

Jeg er 27 år og er i 2.pp etter MA i desember. Prøvde i 6 pp ca. før det klaffa da. Håper det går fortere denne gangen :)

Kan vel si at vi beg å bli litt utolmodig ja.... Men prøver å ikke stresse for mye med det.

Skrevet

Hei. jeg er 22 (blir 23 år 14 mars, håper på stor bursdagspresang:-) ) forloveden min er 26. Prøver på vår første baby lykke.

Skrevet

vi har ingen barn sammen, men 2 jenter hver fra tidligere forhold.

fikk mitt første barn når jeg var 21, og det neste når jeg var 25... lurer på hvordan det blir nå som jeg er såpass opp i åra....

håper bare vi får det til da :)

glad dette stedet finnes, så godt at vi er flere prøvere :)

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har IKM 17-18.mars... Venter i spenning.. Aner ikke hvordan syklusen min er, har aldri det samme antallet dager fra gang til gang. Men i følge kalkulatoren hadde jeg EL i går, og vi "jobbet med saken" både fredag, lørdag og i går... =) Blir spennende å se, men tror ikke jeg blir gravid denne måneden.

Vi har en gutt på 3 1/2 år fra før, og begynte å prøve helt ordentlig på nestemann i begynnelsen av januar i år. Ble gravid fort med ham, tok bare 2 1/2 mnd fra jeg sluttet på pillen til jeg fant ut at jeg var gravid.. Hvis det går like fort nå, betyr det at testen blir positiv 17-18.mars...

*håpe, håpe*

Skrevet

Jeg har ikm søndagen i uke 12:) Er en liste for alle med ikm uke 12 ganske langt opp her nå

Skrevet

har ikm 21. mars, 31 dagers syklus!

når bør jeg ha sex? samme dag? dagen før?

Skrevet

Hei. Har IKM ca 22.mars. Tar det helt med ro denne mnd. Skal ikke teste før jeg skal til legen 26. Har virkelig lyst på baby nå. Håper vi klarer å beholde eventuelt knøtt i magen. Har EL idag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...