Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 I går gjorde det småvondt nederst i venstre side, men det flyttet på seg, innimellom var det rett nedfor ribbeina,og noen ganger var det bak på ryggen på venstre side.... Kjennes ut som stikk eller hold.. I dag kjennes det ikke så godt, mer som luftsmerter i siden,ikke vondt, men litt ubehagelig.. er også litt svimmel,småvarm og slapp.. har bestilt time til neste uke for å sjekke opp svimmelheten da den kommer og går for tiden.. Er også vond i korsryggen,men det kommer og går det også... kan det være eggløsning? (sist mens fikk jeg vell rundt 15.feb) Noen som har hatt det sånn?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. februar 2008 Er litt vondt i korsrygg og hoftekam(heter det det tro) nå, når jeg bøyer meg frem,og tror det er venstre eggstokk jeg kjenner da som er øm.... Takker hvis noen vet noe om hva dette kan være:)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Det kan være så enkelt som om du har treg mage. Tykktarmen går ned fra under ribbena og rett ned på venstre side før den går over i endetarm.. Kan være veldig vondt om en er forstoppet...:-S Både mage og rygg...
*Smiley* Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 treg mage , luftsmerter , cyster på eggstokk , eggløsning osv.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 Thank u, er egentlig det jeg har tenkt også,jeg har alltid slitt med treg mage,og føler det er en luft boble som plager, før har det hjulpet å gå på do,men nå har jeg tatt noe laktulose jeg hadde etter jeg var gravid,men det forsvinner ikke, pleier ikke ha øm korsrygg og svimmelhet da, så derfor jeg tvilte litt,men kanskje jeg har treg mage blandet med at jeg er litt sliten... Jeg MÅ bli flinkere til å drikke vann
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 hadde ikke cyster da jeg sjekka for snart to år siden iallefall, men kan jo ha kommet... hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå