Gå til innhold

Dette med gutte og jente mage?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det igjen?

 

Jeg har trillrund mage, som en ball..

Kan ikke se bakfra at jeg er gravid (er det ikke dette som er typisk guttemage?)

Vi hadde sex på selve EL dagen.

Det kinesiske horoskopet sier gutt

Ringtesten viste gutt

Men jordmor på UL sa jente.....(sa tom. at hun var 100% sikker)

 

Hvordan ser dere andre som venter jenter ut da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har allti hørt at står magen rett ut som en tut er det gutt, er det mer rund mage så er det jente. Men dette er jo ingen regel.. Noen ganger blir man skikkelig lurt av dette med jente og gutte mage..

Skrevet

jeg har rund mage, og det synes heller ikke bakfra at jeg er gravid. og venter jente :-) har vært på to ultralyder og det var helt tydelig begge gangene, er nå i uke 29 og siste ul var igår :-) Lykke til !

Skrevet

jeg har hørt det at man skal ha spiss mage for å få gutt og "kinderegg-rund" mage med jente

Skrevet

Det meste på meg tilsier gutt, men ul i uke 28 var det jo ingen tvil om at vi venter ei jente! Til og med JEG kunne lett se det! :)

Men slik var det på snuppa og. Alt tilsa gutt, men ut kom ei jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...