myrias Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 I dag har jeg hatt min 4. svangerskapskontroll (er i uke 33+4) og det er min 3. jordmor. Synes det er så dumt at jeg ikke kan få en person å forholde meg til. Selv om jeg er flergangsfødende så ønsker jeg også en person å forholde meg til. I tillegg hadde de byttet timen min ved bare å sende meg et brev. Skulle egentlig til en av de 2 jordmødrene jeg allerede hadde hatt. Jeg ringte å ga beskjed om at timen egentlig ikke passet for meg. Jeg jobber i skolen hvor de har et gedigent vikarproblem, så jeg kan egentlig ikke bare ta meg fri når som helst for å gå til svangerskapskontroll. Og det jeg synes var det verrste, var at det var ikke pga. møte eller annen virksomhet at jeg måtte bytte time, nei, de hadde gitt timen min til en annen gravid. Kanskje hormonene mine som løper litt løpsk, men jeg synes ihvertfall at det var dårlig behandling.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Slik hadde jeg det med førstefrøkna. Tror jeg var innom 6 forskjellige... Nå ga jeg beskjed på første kontroll at jeg ikke ønsket å ha det slik denne gang og! Og Hun sa at det skulle de få i orden. Har bare gått til samme JM hver gang(5 kontroller). Bare si fra du, de bør jo ta litt hensyn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå