Grateful mom Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Alene hjemme ikveld... hva skal jeg finne pååå? Ikke så lett å lage god middag til bare en person.. litt tiltak også... Forslag? Er glad i kylling, kjøttdeig, pasta, forskjellige sauser osv. Ikke svinekjøtt, biff eller noe sånt.. Tnx!!!
Phantom´ Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hva med Fjorland??? Har reddet meg noen ganger når jeg er alene. Såååå stusselig å lage middag bare til seg selv....
pifi med tre nurk Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg skal også være alene i kveld og jeg skal lage fajitas med biffstrimler...men går utmerket å lage det med kylling også! Da er det bare å lage så mange fajitas som du orker til deg selv Kos deg uansett hva det blir!
Grateful mom Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Ja det er sant, ikke så dumt! Glemmer Fjordland, spiser det aldri ellers... Hmm.. må tenke på det Takk!
Mammaen til Turid Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 hmm.. - hamburger - pastasalat med godt brød - ovnsbakte potetbåter (ikke fra pose, men hjemmelagede) - osteskiver med masse digg på (tomater, skinke, ananas..) - pannekaker - fiskepinner med makaroni...
Han79 Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Jeg synes pasta carbonara er en egnet middag-til-en-rett. Kjapt og greit med feks skinke eller bacon. Pasta m pesto (kan kjøpes ferdig på glass om det virkelig skal gå kjapt) og evt et strimlet kyllingbryst til. Ellers spiser jeg ofte kapteinens fylte fisk fra Toro (+ potet og råkost)når jeg er alene. Godt, men kanskje ikke npe fredagsmat? God middag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå