vimsesvimsen Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Heisann! Jeg har ofte "menssmerter" og murringer i magen, og har forstått at dette er ganske normalt og kommer av at livmora strekker seg. I dag har jeg hatt vondt på høyre side av magen, omtrent der eggstokken er. Kjennes ut som stikkende smerter, egentlig litt som eggløsningssmerter. Merkelig! Andre som har kjent dette? Ikke graviditet utenfor livmor, har vært til ul og alt ser bra ut. =) Er i uke 9.
mira83 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Har også hatt sånn flere ganger og på begge sider. spesielt når jeg strekker, vrir eller spenner magemusklene. så vidt jeg vet er det helt ufarlig. er i uke 11 nå.
frøet76 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Hei igjen! Sånn har jeg hatt det lenge. Er i 6.uke straks. Det var faktisk det første symptomet jeg kjente uken etter befruktning. På høyre side som eggløsningssmerter. Har hørt at det er det gule legemet som produserer progesteronhormonet for å vedlikeholde graviditeten. Så da er det vel bare bra har jeg forstått. Har selv vært engstelig for sv.utenfor livmor siden det er kun på høyre side, men har lest så mye om slike symptomer, så det er nok normalt likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå