Sonata08 Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Nå har jeg lest litt rundt på nettet og ser at det er noen steder det påståes at et embryo kan gå i dvale. Er blitt litt opphengt i dette siden tidlig UL i dag viste at jeg var kortere på vei enn edt jeg mener er teknisk mulig. Redd noe er galt. Har dere hørt om at et foster kan gå i dvale for så å fortsette utviklingen ?
fusion Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Embryo kan ikke gå i dvale. Er du kortere enn du tror er det nok fordi eggløsningen har skjedd før eller etter det du tror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå