Ophelia & Jr. Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er 22+2 og i litt over 14 dager nå har min lille gutt konstant sparket langt nede på venstre side. Er han så bedagelig at han ikke gidder snu seg? Eller koser han seg veldig i denne stillingen tro...? Ja, ja. All den tid han sparker, er jeg glad og fornøyd. Andre som har babyer med favorittliggestilling?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 min ligger på tverrs og sparker kunn nedover ( rett nedover ) så det kan bli ganske ubehagelig noen ganger gleder meg til den snur seg litt hehe er nå 24 + 4
Andrebolleiovnen Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 min liker å ligge tverrsover. Kjenner spark på høyreside, så venstre side. Hadde det litt stritt med å flytte hånda til gubben første gang han skulle kjenne om det sparket. Pga at sparka kom fra hver sin side anna hver gang. hehe Tilslutt "skjønte" vi at babyen lå slik til at han bare kunne holde hånda på høyre siden. Og ikke lenge etter kom det to spark imot hånda til pappa:) Da var det en som ble stolt:) Er oftest at babyen ligger slik, men kjenner også spark fra høyre siden litt lenger ned, og nede midt på magen. Er nok en liten turner inni der:)
Nordlyspar♥ Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Aaaner ikke hvordan min ligger, kanskje noen som kan hjelpe meg å finne det ut, hehe... Jeg kjenner dult i midjen på venstre side, ned mot hoftekam-området på høyre side og ned mot mormunningen og rett over skambenet... Alt på en gang... så det virker som den er helt pirrevirr der inne, hehe..
2 fine små Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg kjenner mest paa venstre side, litt midt paa tror jeg. Vet jeg har morkake som ligger bak (jippi!) saa forventer mye spark naa framover. Gyn og jeg er uenige om termin... =o) Saa jeg er enten 19 uker i morgen eller saa var jeg 20 uker paa onsdag. Saanoenlunde midtveis altsaa. Har kjent liv siden uke 13, men veldig svake greier foer siste ukene, bare saann sommerfuglblaff, naa er det mer bevegelse, Merket ogsaa da jeg var paa UL sist, at gyn fant hodet til hoeyre. Spennende!
Linn88<3Linnea07.06.08 Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er 27+2, og synes det sparker overalt I det siste har sparkene blitt rettet mot mine ribbein, noe som ikke alltid er like behagelig. Men, er sååå glad for at jeg kjenner lillemor røre på seg Flere som har veeldig aktive poder i magen? Syns det sparker hele tiden jeg :-)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Overalt. Og gjerne på en gang... Ned i blæra (en favoritt for tiden, særlig etter at jeg har lagt meg), bakover i tarmen, oppover i mellomgulvet, og over hele framsida av magen. Heldigvis når hun akkurat ikke ribbeina enda... Men jeg ser henne for meg der inne, hopper opp og ned på blæra mi som om den var en trampoline, og for hvert hopp skaller hun oppi mellomgulvet eller bokser meg i navlen Sambo har forsøkt å forklare henne at hun skal være snill med mamma, men det øret hører hun så aldeles ikke på (så det er utvilsomt min datter *sukk*). Men hei, det er jo kos med litt liv og røre uansett Håper bare ikke hun blir like aktiv når hun kommer ut...
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 er 27+3 å lillegutt sparker RETT OPP, han syns vist att ribbeina var en fin ting å sparke i.... jeg er såååå øm, kjennes ut som han har brekt av ett bein, vont når jeg trekker pusten.... helt pyton... men egentlig det verste er at han har stikk motsatt sovemønster som meg.... uansett hvor rolig jeg er på dagen så sover han som en stein, har prøvd å vekke han men han har vist ett godt sovehjerte... kl 23.00 vokner han, å da er det jaggu meg fest der inne altså.... da er det "dæns, dæns, dæns oppå blæra" å skikkelige harde spark rettet mot ribbena... dette varer til ca 5 om morgenen, DA endelig kan jeg sove!!!! er det ikke typisk???
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 sist svangerskap sparket det overalt. men fant ut at endel var boksing oxo.... han kan jo ikke ha bena på begge sider samtidig....blir spennende å se denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå