pandabjørn Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 hvordan går det med treningen din?? her går det veldig fint har trena 2 ganger sist uke og 2 ganger denne uka får se om det blir noe trening til uka for da skal jeg til sunnaas sykehus og være der fra søn til fre, men regner med at jeg kanskje får svømt litt da
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det går veldig bra Denne uken har jeg hatt "magasjau" da, så har bare vært på trening 2 dager, sist uke var jeg 4 dager Svømme er jo kjempe bra trening, da bruker man mange rare muskler hehe.... Jeg er dama med masse gangsperr etter jeg har svømt litt Regner med jeg får mailen på hvor mye jeg har trent and so on av treningssenteret nå snart Har du begynt å gi tillegg til minsta di nå da?? Liker hun det?
pandabjørn Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 joa linnea liker tillegget tror jeg men det går smått ned synes jeg... men det er kanskje slik i begynnelsen husker ikke med førstemann hvordan det var da... får besøk av helsesøster som skal sette 2 sprøyter på linnea nå så jeg får nesten går ned å se etter henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå