olla Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Har bestemt meg for en ting: når(viss) jeg blir bestemor, så skal jeg jammen meg tilby meg å stå opp med barna om morgenen!! Når vi er hos svigers, så står de aldri opp med dem. Ikke å forvente, men jeg ser hvor inderlig godt det hadde vært, f.eks en gang vi er der på ferie 1 uke. Så 1 dag for bestemor og 1 dag for bestefar hadde vel gått greit? Jo, har jeg helse, så skal jeg jammen meg gjøre det for mine barnebarn, for jeg ser hvor inderlig jeg skulle ønske de gjorde det for oss!!(de er rett over 50 år, og ingen barn bor hjemme lenger)
*ale* Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Fint løfte:) Vi har nesten aldri barnevakt, kun svigermor når hun har tid (fryktelig travel pensjonist). Tre ggr i året kanskje, også klarer hun ikke med begge ungene på en gang, blir for slitsomt.. Så her er det ikke mye kjærestetid nei...
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Enig med deg:) Hvis man er friske og raske besteforeldre så er dette bare kos:)
olla Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Vi er heldige som har min slekt rundt oss, de er veldig flinke til å ha dem, men mine foreldre er gamle, så de har dem ikke en helg, men er her ofte på kveldstid om vi skal noe, da er det ikke noe problem for dem. Men vet mine svigerforeldre har mye mer overskudd, så skulle ønske de hadde tilbudt seg det. de bor langt vekke, og vi er der ofte 1 uke i slengen, og 1 morgen for hver av dem hadde vel gått. En sånn liten ting, betyr så uendelig mye! Vi har snakket om det begge to, jeg og min mann, så jeg håper vi husker på det når/viss den tid kommer!!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Ja sånn tenker jeg også. Mine foreldre er heldigvis veldig flinke og gode besteforeldre. De stiller alltid opp, uansett. Og er vi på tur med de, hjelper de til, og står også opp med lillegutt en dag eller to. Jeg tenker også veldig på hvordan jeg ønsker å være som bestemor. Skal tilby meg å hjelpe så mye de måtte ønske:) Mine barn og barnebarn vil alltid bety livet for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå