Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Dette er litt ekkelt men må spørre..i stad så kjente jeg at det plutselig ble veldig vått i trusa(gjennomvåt). Og dette var ikke urin men veeeldig tynnflytende væske som ikke luktet noe spesiellt. Er nå veldig nervøs for at jeg lekker forstervann da det var en del vann. Kom også til å tenke på at jeg i går tok en sånn vaginalkapsel, vivag som jeg tar en gang i bland for opprettholde opptimal flora der nede..Kan det ha vært en slags renselse etter den??? Noen som har opplevd dette etter bruk av vivag??? Går nå i min 24 uke.. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre???, er nervøs men vil avvente situasjonen for å se om det gjentar seg.
Asobi Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Synes du skal ta kontakt med lege. Det er sikkert bare en form for utflod, kan være en urinlekkasje selv om det ikke lukter, men det er sikkert best å få det sjekket. Lykke til:)
liten spire Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 hei hadde ringt til enten dr eller jordmor jeg bare for og sjekke er jo ikke sikkert det er noen ting men da har du i hvertfall gjort ditt når man tar sån vaginal kapsel pleier det jo og bli litt hvitt tykkt slim som kommer , ikke blank og heller ikke helt vått .. Du kan jo lekke litt uring også uten att du merker dette , vet du sa att det ikke luktet noe spes men det er jo en mulighet. ta en tlf ingen spørsmål er for dumme for jordmødrene tenk att dette er jo noe de jobber med og får spørsmål om hver dag lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Urinlekkasje vet jeg at det ikke er, det rannt ukontrollert. Uff håper det bare er veeeldig tynntflytende utflod.. tror jeg ser ann en time eller to så ringer jeg JM.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Takk for det liten spire..Urin er det nok ikke altså. Kommer maks to dråper hvis jeg nyser. dette rannt ukontrollert.. Huff, håpet det kanskje var etter kapselen
liten spire Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 ta en telefon du så slipper du og så å tenke på det lykke til skal krysse fingrene for deg
Crhanne Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Hei du...=) kan jo høres ut som fostervann,lukter ikkje tynnflytende konsistens, for sånn var det etter vannet hadde gått når jeg skulle ha nr en. Da rant det litt, så var det opphold, så rant det litt igjen. Ring jordmor,eller lege å få en undersøkelse. Bedre å sjekke en gang for mye,enn en gang for lite.. Lykke til.. Klem!!
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 man kan få en del utflod når man er gravid..har selv opplevd det kjentes ut som det rente, og ble våt i trusa..men det var bare utflod..veldig opp og ned på hvor mye utflod jeg har..fra nesten igneting, til mye Så sies det at er det utflod så blir den hvit..fostervann er blankt..så visst du har på ei mørk truse vil du se det veldig godt forskjell
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Hei! Det er helt normalt,at det kommer masse rennende,etter at du har tatt vivag! Det har skjedd meg også hver gang! Det du dytter inn kommer ut igjen,i en litt annen form bare;-) Tror ikke du trenger å engste deg! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå