Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=502700 Hva ER det med Bibelbeltet?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Er det homofili det eneste du engasjerer deg i, pila? Snakk om å være lite interessant. Ja, vi har skjønt det, du er homse. Det er like lite interessant i dag som i går.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Den karen, han har virkelig skjønt det *nikker* Flink gutt!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Aaaaaaaaaaaaaa............noen skulle bodd på en egen øy....
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er vel ikke homse. Og mine preferanser har vel heller lite med gale sørlandslensmenn å gjøre. Men jeg engasjerer meg i homosak, ja. Kan ikke si det forekommer meg veldig interessant hvorvidt du bryr deg eller ikke, heller - så vi kan sikkert enes om at det er like greit du går og slenger i en annen tråd.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Det er jo ikke annet enn homseprat på deg. Og jovisst er u homse. Om du slår flatkunte med noen, er det riktig betegnelse.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Hvordan kan du trekke den konklusjonen?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Jaggu godt han bor "nedi der" så vi slipper ham her!
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 Han er nok inne på noe.... men for de som kun velger å lese dette på en negativ måte, så klart de ikke klarer å se hva han egentlig mener. Men henger seg opp i "homsehets", bibelbelte (hva har det med saken å gjøre??) osv. Nei pila. Bare pass deg. Om noen år sitter minst en av unga dine i buret!!
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Akkurat hva er det du tenker han er inne på, 'a? Dersom jeg får lov å kalle ekteskapet mitt ekteskap også i Norge blir det flere kriminelle i Flekkefjord?
KaMa Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 Hva er han inne på? Annet enn galskap, altså. Jeg takker for linken, jeg. Første gangen jeg lo høyt i dag.
FuckFace Skrevet 29. februar 2008 #15 Skrevet 29. februar 2008 Å gud og fader... *lukkerøyneneogristersaktepåhodet*
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #16 Skrevet 29. februar 2008 Lukker øynene å rister sakte på hodet, so what? Hva er det du prøver å illustrere Fuckface?
FuckFace Skrevet 29. februar 2008 #17 Skrevet 29. februar 2008 At denne mannen virker helt blåst i hodet!!! Jeg skjønner hva han vil frem til, forstår poenget hans, men jeg tror ikke at det er det som han sier som gjør at barn kommer på skråplanet... Han kunne likesågodt sagt barn av negre har større sjans til å bli kriminelle. Det er like dumt. Hva er det du prøver å illustrere da, tøffen?
Ikkelektuell Skrevet 29. februar 2008 #18 Skrevet 29. februar 2008 Når en person oppviser en slik mangel på gangsyn så burde vel hans overordnede vurdere om han kan være i stand til å utføre jobben sin på en ansvarlig måte. Jeg tipper at dette ikke er det eneste punktet han er totalt uvitende på, men lar fordommene sine ta avgjørelser i flere henseender.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #19 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er ikke homofil, kjedelig hetero beklager, men vil helst ikke bo i samme århundre som han fyren..
Anne-B. Skrevet 29. februar 2008 #20 Skrevet 29. februar 2008 Sånn går det når menigmann begynner å leke med ord som "rollemodell" og "identitetsforvirring."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå