Gå til innhold

Hahaha, fantastisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det homofili det eneste du engasjerer deg i, pila?

Snakk om å være lite interessant. Ja, vi har skjønt det, du er homse.

Det er like lite interessant i dag som i går.

Skrevet

Den karen, han har virkelig skjønt det *nikker*

 

Flink gutt!

Skrevet

Aaaaaaaaaaaaaa............noen skulle bodd på en egen øy....

Skrevet

Jeg er vel ikke homse. Og mine preferanser har vel heller lite med gale sørlandslensmenn å gjøre.

 

Men jeg engasjerer meg i homosak, ja. Kan ikke si det forekommer meg veldig interessant hvorvidt du bryr deg eller ikke, heller - så vi kan sikkert enes om at det er like greit du går og slenger i en annen tråd.

Skrevet

Det er jo ikke annet enn homseprat på deg. Og jovisst er u homse.

Om du slår flatkunte med noen, er det riktig betegnelse.

Skrevet

Hvordan kan du trekke den konklusjonen?

 

Skrevet

Han er nok inne på noe.... men for de som kun velger å lese dette på en negativ måte, så klart de ikke klarer å se hva han egentlig mener.

Men henger seg opp i "homsehets", bibelbelte (hva har det med saken å gjøre??) osv.

Nei pila. Bare pass deg. Om noen år sitter minst en av unga dine i buret!! :)

Skrevet

Akkurat hva er det du tenker han er inne på, 'a? Dersom jeg får lov å kalle ekteskapet mitt ekteskap også i Norge blir det flere kriminelle i Flekkefjord?

Skrevet

Hva er han inne på? Annet enn galskap, altså.

Jeg takker for linken, jeg.

Første gangen jeg lo høyt i dag.

 

Skrevet

Å gud og fader... *lukkerøyneneogristersaktepåhodet*

Skrevet

Lukker øynene å rister sakte på hodet, so what?

Hva er det du prøver å illustrere Fuckface?

Skrevet

At denne mannen virker helt blåst i hodet!!! Jeg skjønner hva han vil frem til, forstår poenget hans, men jeg tror ikke at det er det som han sier som gjør at barn kommer på skråplanet... Han kunne likesågodt sagt barn av negre har større sjans til å bli kriminelle. Det er like dumt. Hva er det du prøver å illustrere da, tøffen?

Skrevet

Når en person oppviser en slik mangel på gangsyn så burde vel hans overordnede vurdere om han kan være i stand til å utføre jobben sin på en ansvarlig måte. Jeg tipper at dette ikke er det eneste punktet han er totalt uvitende på, men lar fordommene sine ta avgjørelser i flere henseender.

Skrevet

Jeg er ikke homofil, kjedelig hetero beklager, men vil helst ikke bo i samme århundre som han fyren.. :(

Skrevet

Sånn går det når menigmann begynner å leke med ord som "rollemodell" og "identitetsforvirring."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...