Gå til innhold

Du vet du er mor når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... det gir deg større glede å handle inn vårgarderobe til dine barn enn til deg selv.

I dag har jeg kjøpt ungene nytt Reflex-regntøy og Reima-vårdresser, luer, sko, støvler og innesko.

Og først når jeg kom inn døren hjemme, så tenkte jeg... hmmm... skulle jeg ikke hatt litt selv?

Gleder meg til jeg får prøve det nye tøyet på mine søte små, den ene dressen virket litt stor, men jeg får se. Og de skjønne turkise Viking-støvlene jeg kjøpte til eldste! (Mor er lei av rosa, ja...;)

Og håper ikke mannen huset sjekker kontoen med det første... hehehehe... han skjønner jo ikke det at som den dib-moren jeg er så er andre (rimeligere) merker enn Reima uaktuelt og fatter ikke hvorfor vi skal bruke tusen-1500 spenn per dress til ungene, hehe.

Men merkelig er det, hadde noen fortalt meg for 5-6 år siden at jeg kom til å glemme meg selv på en handletur, så hadde jeg ledd høyt;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg har vært i butikk å handla klær til meg selv siden mini ble født, jo noe undertøy forresten. Takk for hm.no:) Kunne blitt skralt i klesskapet mitt uten de ja:)

Skrevet

H&M er fine greier=) Venter faktisk en pakke fra dem når jeg tenker meg om, da får mor seg litt klær også! Wee, den hadde jeg faktisk glemt! :D

Skrevet

... du syns det er fint med kulepenntegning på de nye silkelaknene..

(men er vårdressene fine?? *løper og ser*)

Skrevet

Den vårdressen til strl 92 var fin, fra 98 og opp ikke så fin (og seff måtte jeg kjøpe i 98, grr). De minste var lysenlå oppe og mørkeblå nede, den store var himmelblå oppe og marineblå nede.

Samme til jentene, men da i rosa og grått (eller var de også mørkeblå nede?).

Når man tenker på hva dressene koster, så kunne de i det minste ha mer utvalg i fargene, lillegutten min kler jordfarger best:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...