Gå til innhold

Tror vannet har gått...


Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag når jeg sto opp og gikk inn på badet begynnte det å renne litt nedover lårene mine,og det var endel slim når jeg tørket meg.

hadde litt murringer men det har gått over nå. har dusjet og spist litt,og jenten sparker hvertfall en del.

 

skal inn på kk kl 20.00 hvis ingenting mer skjer i løpet av dagen...

 

hva tror dere? blir det et skuddårsbarn på meg?? (termin mandag..)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Hvordan går det?

Skrevet

fortsatt ingenting av rier,har spist og vært på do,det renner litt av og til,men ikke noe volsomt. hun sparker nå titt og ofte her,så det er jo et bra tegn!

får se utover kvelden, kjører uansett på kk i 8 tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...