Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 har hatt over-treg mage i fire dager nå... prøvd idoform i tre. men ingenting virker.. kan jeg ta noe slags klyster? evt hvilket.. som ikke er så kraftg. er 41+1.. men tror ikke fødselen starter om jeg tar det..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Kjøp microlax... det myker opp den ytterste avføringen...
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Epson salt.. Det vil si magnesium-sulfat.. Fåes kjøpt på apoteket mot treg mage.. Tror ikke det skal være noe farlig heller.. Kroppen trenger visstnok mer magnesium når man er gravid.. Kan hende det funker?? =)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 sverga til kiwi her....men må nok til me meir enn en for dag.
Et lite barn i magen :) Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg hadde såå treg mage i 3-4 dager og det var så vondt. Jeg spiste nesten en hel boks med iskrem og veit du, det fikk fart på sakene!! Fikk skikkelig tomt meg (unnskyld uttrykket) og var helt fin etter på. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå