Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 noen som har bra erfaring med dette?jeg har forsøkt noen,men blir alltid rød og sår,og mange av hårene sitter igjen.......hadde vært fantastisk om det fantes en bra og effektiv.på forhånd takk.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Barbering er helt grusomt men hårfjerning går greit. Bruker VEET sensitive hårfjerningscreme- må virke i minst 10 min hvis du da har litt tykkere hår. Bruk en klut etterpå, skyll godt. After shave sensitive ( for men ) etterpå hjelper mot irritasjon. La det tørke godt / bruk evtl.hårføn. lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 after shave for men??? lukter det ikke mann av "dåsa" etterpå da???
endelig mamma t 2 :) Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Hehehe :D:D tenkte seg til du... Om man hadde planlagt å forføre mannen sin med nybarbert mus, så lukter det skikkelig mann når man stripper ned Hadde nok ikke blitt så populært Dessuten er det vel endel parfymestoffer i aftershave, som ikke er så lurt å smøre på et nybarbert kjønn... Vet at noen anbefaler produkter til baby, som pudder, olje osv. Med mange av disse hårfjerningskremene følger det med en krem til "etterbehandling". Dette gjelder i alle fall veet sin spesialkrem til underlivet...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Klart det hjelper ... mot irritert hud!! Musa lukter ikke verre av denne grunnen. dessuten greit å kunne slippe kløe!! er ikke en av de som stripper rett etter hårfjerningen..nei! Sexlivet er nokså "ute av drift" for tiden uansett. Null lyst dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå