Maria8 Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg skal være forlover i et hemmelig bryllup, til bestevenninnen min. Har lyst å gjøre noe spesielt for henne selv om det er en liten uformell vielse på tinghuset og vi bare er fire som vet om det, men er helt tom for ideer!! Hjelp!! Tenkte litt på det med something old, something new, something borrowed, something blue.. Men nok en gang, helt tom!! Tenkte å diske opp me fancy champis, men det passer dårlig for den gravide nybakte kone. Ideer???????
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Gå på en samle runde, så begynner du på en scrapbook... En som ikke er helt ferdig,da kan de putte inn babybilder og sånn også...
Maria8 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Glemte vel å nevne at det er IMORGEN!!!! Treig jeg da..
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Da er det ratt litt værre...
jh80 Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 En spa behandlig en deilig, hvis det passer da Jeg fikk spa lunch til jul et år, det var ansikt og kroppsmassasje, lunch selfølgelig og noe mer tror jeg, også ble vi sminket helt til slutt. Ellers støtter jeg meg til forslaget om en selvlaget bok. Den min forlover laget til meg var kjempefin, behøver heller ikke få den før etterpå, med bilder fra dagen, og evt. noen reaksjoner fra når nyheten har kommet frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå