Tredjemann på vei :D Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 ...egentlig ikke mer enn 90 dager da, tror nå jeg:-) Hvor lenge har dere igjen?
Gemini77 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 49 dager igjen, og for meg virker det som en EVIGHET!!! :-)
Mamma mjaua Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 haha, heldige dere. 179 dager her i følge UL termin (151 ifg mensen:P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå