Gå til innhold

Noen som har fått vite kjønn?


M by M

Anbefalte innlegg

Jeg skal på ordinær ultralyd om en uke og er veldig spent på å vite om det er en gutt eller jente i magen. Noen av dere som har fått vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer også fra juliklubben og har fått ny termin 6.8 Og inni magen min er det en liten jibber, en gutt altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg får vite den 11.3 om jeg har en liten Svanhild-Krestense eller en liten Arvid-Sigurd i magen.Veldig veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 20.08, og venter mes sannsynlig en gutt. var vanskelig å se, men han trodde det=) så får vi se om det stemmer på ul 26.03=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

termin 11.08 og fikk beskjed på 3d ultralyd at det blir jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på min første ultralyd i morgen jeg! Er sååååååå spennt!!! Håper inderlig de klarer å se kjønnet! kommer ikke til å få sove i natt tror jeg...

EEEEER SÅÅÅÅ SPENNT!!! :)))

Bare hold ut!

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i går, og fikk vite at jeg får en gutt. Jeg 3 jenter fra før, så vi ble veldig glad.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått termin 2 august, og har en liten gutt i magen!:) Det var en utrolig opplevelse å være på UL, fikk sett organer og at alt bare sto bra til!:)) Gled dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Makronelle!

 

Gratulerer med gutten! Jeg (tror jeg) har klart å sende ei personlig melding til deg en gang - fikk du den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd på mandag :) Håper de kan se kjønnet da. Jeg innbiller meg at det er en gutt inni der, sikkert fordi vi har en gutt fra før. Så lenge alt står bra til med den lille, så spiller det egentlig ingen rolle hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i dag. Termin 5. august, og det blir ei lita prinsesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... var på ultralyd om onsdagen. termin 4.8

fikk ikke sett kjønnet da... fler som meg? :)

er jo nysgjerrig, men klarer jo å vente.. vi hadde liksom veid fram og tilbake om vi ville vite eller ikke.. så det slapp vi da... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul på sykehuset i dag og da mente legen at det er Svanhild-Krestense som er i magen min. Gleder meg veldig til å se henne på 3d,men det må jeg vente en 10 uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...