Gå til innhold

Noen som vil presentere seg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ny på siden her. Har vært en stund på maiklubben 2007 og bryllupsdebatten, men der skjer det jo ikke så mye...

Hadde vært koselig om noen ville skrive litt og seg selv.

 

Selv er jeg 29 år (30 om ikke så lenge...), har 2 barn. Jente født i mai 2007, og gutt født i juni 2003. Jobber som lærer, men er i permisjon til midten av mai. 31.mai gifter jeg med med min kjæreste gjennom 13 år :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

 

jeg er 23 år gammel (24 om ikke lenge). Har en gutt på 2 år. Går siste året på barnevernspedagog utdanningen. Bor i Trondheim, med lillegutt og samboern min. Vi har vært sammen i 7 1/2 år nå.

Skrevet

Velkommen!

Jeg ble junimams i 2006, har altså en gutt som blir to i juni, 28 år og skal gifte meg 5. juli!! :)

 

Jeg er ikke her så mye, men stikker nesen min i det meste når jeg er her.

Skrevet

Hei. Jeg er 22 og bor i Østfold. Jeg har to ban på henholdsvis 3 og 1 1/2 år. Jeg skal forhåpentligvis begynne som lærling i barne og ungdomsarbeiderfag til høsten=)

Skrevet

hei jeg er 23 år og den på siden som roper fortest ut ved vær minste anlednig at jeg er alenemor. kansje jeg er en alenemormaskot?

ellers har jeg en sønn på 15 måneder som er helt fantatisk herlig. jeg går på skole for og bli revisor.

sån rent bortsett fra dette så er jeg her inne alt for mye.

Skrevet

Heihei! Er ganske ny her jeg også, dvs har vært innom og lest litt før, men nå er jeg hemme i permisjon og merker at jeg "henger" her litt mer...

 

er 32 år og har to barn, ei jente født i oktober 06 og en gutt som kom i desember i fjor.

 

Snart ferdig å studere, forhåpentligvis. Begynner på siste året på medisin nå i august. Mannen min er også student men snart ferdig. Skal bli godt å tjene litt penger snart!!

 

 

Skrevet

Ganske ny jeg og:)

 

28 år. to barn. 7 og 5 år. Jobber, men fri idag:) Bor i Bergen. Har vært sammen med samboeren i 9 1/2 år.

Skrevet

Velkommen!

Eg er 27 1/2 år, har ett barn. Snuppa er født i september 2006. Er for tiden heimeværande, men håper å få meg ein jobb til hausten.. Gifte meg med min kjære 2.august, som eg har vore ilag med i snart 3 år..

Skrevet

Velkommen inn :)

 

Jeg er en dame på snart 25. Har to barn som er 17mnd og 3.5 år.

Er alenemor, og skal begynne på skole til høsten for å få generell studiekompetanse så får vi se om det blir høyskoleutdanning etterhvert :)

 

Har blitt mer aktiv her den siste tiden siden jeg er hjemme med vesla enda.

Skrevet

Litt fersk på siden her jeg også.. blir 32 i april, gift med en som er 40. jeg jobber som sykepleier men er også permisjon til oktober. Skal da begynne i ny stilling på samme arb.plass . Nattstilling og har planer om å ta litt videreutdanning...

Skrevet

Hei

 

er ikke så veldig fersk jeg, men henger kanskje litt for mye her (pga lite annet å gjøre).

 

27 (blir 28 i år), arbeidsledig og frustrert (sier det altfor ofte), gift, sønn på 18 mnd, bor på østlandet.

Skrevet

Heisann!

 

Jeg er straks 34 år, gift og mamma til verdens fineste gutt på 8,5 mnd. :o))

Er for tiden i barselspermisjon og storkoser meg med det!

Skrevet

38 år, har to barn, ei på 13 ÅR og ei født i mai 2007.

Jobber som grafiker og skal ikke tilbake i jobb før til høsten.

Giftet meg i 2006 med min kjæreste.

Er ikke så aktiv her men spør om småting jeg lurer på noen ganger og har fått mange fornøyelige svar.

Prøver da også å svare andre hvis jeg har noe fornuftig å komme med.

Elsker å følge med kranglerne, da de kan vær ganske så underholdne til tider.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Jeg er straks 21 år og har en jente på 6 måneder.

Bor sammen med min kjære i Bergen by.

Jeg er utdannet gartner, men skal ta bachelor i økonomi og administrasjon da ikke helsa holder til gartneryrket.

 

Ellers er jeg en av de veldig aktive her inne. Er hjemmeværende og syk for tiden, så er ikke så mye ute av huset uten mye smertestillende innabords=)

Jeg er den som dukker opp i alle debatter om innvandrere, homofili og narkotika. Jeg har sterke meninger, men er snill og grei og er aldri slem med vilje=)

 

Skrevet

Liit om meg:)

Er 28 år,har 3 barn,gutt født mai 2000,jente født august 2002,jente født mai 2007:)

Jobber på kafè,er samboer med min kjære på det 9.året:)

Skrevet

Jeg er fastboende på DiB:p (er her ALT for mye!)

Jeg er 25 år, fra Drammen.

Mamma til et lite troll på snart 18 mnd som blir storesøster i slutten av mai en gang.

Studerer markedsøkonom og tar lappen om dagen, skal ta ledelse til høsten (i permisjon i og for seg) og grafisk året etter, for så å satse på at ikke gubben skal betale hele gildet alene lenger etter det:p

 

Velkommen til skravle på DiB, og hold deg fast, her kan det går litt fort i svingene;)

 

Skrevet

Holder til mest på Småtroll 0-1, men litt om meg:

 

25 år, bor i Sør-Trøndelag med samboer, fikk Henrik sist juli.

Utdanner meg til læreryrket, og jobber som lærervikar på bygdeskolen.

Skrevet

Hei! Jeg er ikke ny her, men ikke så aktiv med å svare eller skrive nye innlegg.... Jeg er 28 år og har tre unger. En på 8 år, ei på 5 år og ei på 8 mnd. Er gift og bor på landet og kommer til å være hjemmeværende leeenge...tror jeg.

Skrevet

Heisann!

Jeg er 33 år og har tre barn. En gutt på 6,5 år, en gutt på 4 år og minstejenta som er født i mai 2007, akkurat som din :-)

 

Har vært gift i snart åtte år jeg da, og akkurat nå trives jeg som hjemmeværende husmor (derfor jeg har tid til å titte innom her et par ganger om dagen). Begynner å jobbe igjen i midten av mai, og da blir jeg fulltidsarbeidende trebarnsmor, pes, men gleder meg også, liker å jobbe jeg...

Skrevet

Morn! Jeg nærmer meg 30 - fytterakkerpokkeren så ubehagelig det er å si det...

Har en baby og en på 5 år, dibber bort hele permisjonen min her jeg sitter, har en sovebaby - enn så lenge.

Utover det er jeg lærer - noe som heller ikke er så gøy å rope høyt om dagen, igrunnen..

 

Det ble litt av presentasjon, må jeg si. Skikkelig positivt, liksom;-P

 

 

 

Neida, her er det så gøy, atte! Vær klar for litt av hvert her på skrangle - her er ingen trygge for kritikk, selv ikke på de mest uskyldige temaer. Men det kryr av storkoselige folk her også!

Skrevet

Hei. Ganske likt som deg jeg :)

 

Er 29 år (blir 30 i des), har 2 barn. Jente født i mai-03, og gutt født i mars-07. Skal gå hjemme til august,håper å finne en grei jobb til da, og da begynner minsten i bhg.. Har vært i sammen mied mannen min i 13 år til høsten og gift i 4,5 av dem :)

Skrevet

Hei er 31 år. Hat tre barn . jente på 11 gutt 9(snart) og vesla 3,5år.

Gift siden 2002,med mannen jeg traff da jeg var 17.

 

Bor på landet. nes på romerike.

 

Er fortiden hjemme men driver å søker jobber.

Skrevet

Jeg er 28 år, gift og har en gutt på 15mnd. Jeg bor i buskerud og utdanner meg til psykolog.

Skrevet

hei, å velkommen hit!

jeg er dib's lille nordavind. kan blåse sterkt til tider, men oppleves som regel som en frisk bris :)

 

jeg er en jente på 25 år snart, bor langt oppi nord, sammen med min kjære, som eg har vært gift med no i snart 6 år, og vår sønn som er 15 mnd :)

 

jobber ikke, så er bare hjemme - altså, mye på dib :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...