Gå til innhold

Hvem av oss bør få sove ut i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min som har vært bortreist hele uka? Eller jeg som har vært hjemme med syke barn siden forrige onsdag?

Han har vært på kurs, som har vart fra 8-15 hver dag, hatt hele kvelden fri, gått på restaurant og kino osv. Han mener at jeg "bare" har vært hjemme, så jeg kan jo ikke være så sliten. Men jeg skal si deg det er slitsomt med to syke unger, som har diare hele natta, gråter og bare vil sitte oppa meg hele dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

definitivt du:-)

Skrevet

Øhh, mener han seriøst det? Du skal sove! PUNKTUM!!! =)

Skrevet

Du selfølgelig..du har jo hatt sykunge nesten hele uka han har vært borte uten at han kunne trå til..og han har vært å kost seg etter kurset..ikke mye synd i han da nei.

Så da kan han avlaste deg i morra ja

Skrevet

DU!!!! Noe annet ville vært dumt!! ;)

Skrevet

Du..

Skrevet

Nei han kunne jo prøvd å være hjemme en uke med sjuke unger selv så hadde sikkert pipa fått en annen lyd! Tror du ikke? Åh mannfolk! Selvfølgelig skal du sove ut i morgen, og på søndag spør du meg!!!

Skrevet

Du, såklart. Syns du skal få sove ut både lørdag og søndag jeg.

Skrevet

signerer på alle andre! Du skal få sove hele natta og hele morgendagen!! :)

Sov GODT!! :)

Skrevet

Pusling mannen din er da...

Mannen min kan komme hjem ifra militær øvelse hvor han har gått 100 km på en uke, sovet og spist minimalt og han tar barna morgene etter uten å mukke, spesielt hvis de har vært syke. Til gjenngjeld for mine etterlengtete søvn er jeg veldig blid og hyggelig når jeg står opp så kan han gå å legge seg i noen timer.

Skrevet

unnskyld at jeg sier det, men mannen din må være passe korttenkt om han tror at 8-15 dager er slitsomt! Han har vel hatt et hotellrom å slappe av på hele resten av dagen, kvelden og natta?

Du skal sove lenge og med god samvittighet!

Enkelte mannfolk altså ...

Skrevet

Definitivt du! Han har sikkert sovet hele natta uten å bli vekka i en hel uke.

Skrevet

om han mener at det ikke er noe slitsomt med disse barna. hvorfor kan han ikke ta dem da? ;-)

Skrevet

Du skal sove!

Skrevet

Ikke bare vi jenter som mener det er du skal sove, mannen min mener også det, når han har vært bortreist har han hatt barnefri og nettene for seg selv, så da tar han alt stell når han kommer hjem, både morgen og kveld!

Fordi jeg da trenger et lite pusterom fra ungene, og fordi han har savnet dem og gjør det med glede....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...