Gå til innhold

Arrgggg! Irritert på samboer nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare få ut litt damp..

Vi skal reise på helgetur idag med lillegutt på snart 5 mnd, tar over 2,5 time å kjøre.

Jeg skulle på barseltreff, og skulle være hjemme til kl tolv.

Ok, da skulle samboer være hjemme til kl tolv og være klar til å dra.

Så ringer han fem over tolv og sier "nå kjører jeg fra jobb", og det tar en god halvtime.

Var helt klar med lillegutt, han hadde fått mat og hadde sovnet i bilen på vei fra helsestasjonen, så måtte jeg ta han inn for å vente på samboer (han skal visst dusje og greier).

Blir så irritert, samme skjer hver eneste gang vi har avtalt et klokkeslett, så må jeg begyne å endre på ting i siste liten fordi jeg må vente på samboer. Det går jo bra, for lillegutt sover, og jeg fikk spist, men je er bare så drittlei av at han aldri kommer seg fra jobb før han skulle vært hjemme :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min gjør det samme dvs han kommer tidsnok hjem det er bare at han skal bare det og det og det og det og det også skal han tisse før vi reiser da er vi jo allerede over 30 min forsinke og gjett hvem som får kjeft for at vi kommer for sent.

I det siste har jeg begynnt å gi tiden en halv time før slik at vi kommer dit vi skal til avtalt tid.

Er det bare vi som skal på tur så er det ikke så nøye, men det kommer jo ann på hva man skal også.

Ta det opp med han i bilen på en saklig måte at du synes dette er unødvenidig og at han kunne ha sagt ifra når dere fastsatte tiden at han trengte mer tid. Iallefall så kan det hende at dere kommer til et kompromis i fremtiden.

Skrevet

Han er av det slaget hehe..mange som er sånn..sier kl 12, men man kan igrunn regne med det blir kl 13 hehe

Min er ikke sånn da, men har jo venner som er veldig treige av seg..og min exsvigerfamile var iallefall sånn..kunne godt plusse på 2 timer der før de kom seg av gårde ja..somme er bare sånn..

Men dere får ha god tur, og ikke la dette irritere deg sånn at turen blir ødelagt :)

Skrevet

PST: d er ikke lov til å klage på mannen sin her inne skjønner du......:)

Go tur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...