Gothic Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 på stumpen sin, bæsjer jo hele dagen!! Har sinksalve, men er det noe annet som er bra og som anbefales? Trenger gode råd her!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Potetmel... det er det beste som fins... ;-)
Sivalur Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Vi hadde god hjelp av inotyol salve fra apoteket.
Gothic Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Ok, det var nytt for meg. Skal prøves
ZamZam Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 krystallfiolett fåes kjøpt på apoteket. Griser som bare søren, men fungerer kjapt. Smør på og la tørke to-tre ganger om dagen.
Gothic Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 Da blir det en tur på apoteket i kveld! takk for svar
Mayken Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 jepp, inotyol funker kjempebra:) Når Ina er skikkelig sår (pleier å bli det når hun venter tenner) smører jeg henne godt inn med den salven på kvelden, da er hun så og si helt bra morgenen etter:) Eneste gangen det ikke hjalp var når hun hadde blitt så sår at det væsket, da måtte vi til lege å få kortison-krem. Ellers skal potetmel fungere også har jeg hørt, kommer ann på hvor sårt det er tror jeg, men da må du huske å ha på masse, gjerne litt ekstra i bleien også. God bedring til lillegull
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Her er det også slik,ser ut som små sår,som til og med blør,skifter bleie ofte,men hjelper ikke det heller.. Før vi fikk det samme tipset nemelig inotyol,det hjalp oss når hun hadde det på det værste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå