Gå til innhold

Dere som ikke revnet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg revnet selv fra A til Å og synes at sjedeinngangen er blitt videre (ikke selve skjeden). Det føles litt "luftig" rett og slett, og inngangen er kommet lenger ned. Hvordan er det for dere som ikke revnet, er skjedeinngangen blitt som før? Eller er dette vanlig, slik jeg har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to barn og har ikke revnet under noen av fødselene.

Her er alt som det var før jeg fikk barn:o)

Skrevet

jeg revnet ikke i "hullet", men synes inngangen er litt større enn den var før fødsel uansett om jeg ikke revnet der :) 2 år siden fødsel. Rett etter kunne jeg se rett inn og fikk helt panikk! hehe, har gått seg til nå da, og alt ser likedan ut, men inngangen er nok litt videre ja!

Skrevet

Født tre. aldri revnet og er som før jeg fødte barn...

Skrevet

Siden du revnet under fødselen, så er det veldig viktig med knipeøvelser.

Det hjalp veldig hos meg.

Skrevet

Jeg revnet ikke men det føltes alikevel som om det var gjennomtrekk en god stund. Knip og knip!

Skrevet

Har aldri revnet (3 fødsler) og er som før.

Skrevet

Jeg revnet ikke, men er litt sår liksom. Akkurat som om noen nerver ligger blotta. Og dette er nesten 2 år siden. :-(

Skrevet

Jeg revnet både innover og fremover, men alt er akkurat sånn som før :) så tror neppe det har med revning å gjøre. Føler faktisk at jeg er litt trangere til tider også :-S

Skrevet

Takk for svar. Min gynekolog sier at jeg ikke kan forvente å bli som før, men flere av dere sier jo at dere er som før. Jeg kniper mange ganger hver dag. Men åpningen er jo bare hud, og det går ikke an å bruke kniping for å gjøre noe med det. Åpningen er lavere, litt mer bak liksom. Gyn sier at det er vanlig også. Jeg hadde trodd før fødselen at jeg skulle bli som før og sliter litt med selvtilliten i senga pga dette :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...