77-modell Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Venter nr. 2, og lurer på hvor lenge man "får lov" til å være på sykehuset? Skal på A-hus. Med vår første var jeg der i 3,5 dager, til alle tester osv var tatt, men har hørt at man ikke får være der like lenge når man har fått barn før? Per i dag kunne jeg godt tenke meg å være der noen dager for å komme til meg selv før hverdagen med to barn begynner hjemme. Mulig jeg føler det annerledes etter fødselen og bare vil hjem, men......
Gjest mphs Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 På St.Olavs i Trondheim får vi kun være 48 timer om alt er bra med mor og barn.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Noen med erfaringer fra andre sykehus?
Lompa75 Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg var på sykehuset så lenge jeg kunne. Det vil si at vi dro den dagen Følling testen var tatt. Kom inn lørdag og dro hjem tirsdag. )
Miaria. Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Hvis dere går inn på fødested og finner deres sykehus, så står det liggetid der;)
♥marita&jentene♥ Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 er ikke sikker på hvordan det er der hvor jeg skal føde,har ikke sjekka..men håper å få ligge der tre dager.da får vi tatt den der føllingstesten før vi drar hjem,vi bor ett stykke fra sykehuset,ca 1,5t,pluss at jeg oxo får tatt meg litt inn igjen før jeg skal hjem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå